مشهد- معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری مراسم معنوی و روح بخش قرائت زیارت ام‎داوود در حرم مطهر رضوی خبر داد.

مراسم معنوی ام‌داوود در حرم مطهر رضوی برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام سید جلال حسینی با بیان این خبر گفت: مشتاقان اهل بیت(ع) و زائران و مجاوران حرم علی بن موسی الرضا(ع) در آخرین روز مراسم معنوی اعتکاف، همراه با معتکفان دعای ام داوود را قرائت و برای فرج امام عصر(عج) دعا می‌کنند.

وی با بیان اینکه مومنان خداجو در این مراسم با قرائت سوره‌هایی از قرآن کریم و دعای ام‌داوود به راز و نیاز با معبود خود می‌پردازند، افزود: اعمال و قرائت دعای روح‌بخش ام‌داوود از ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه تا ۱۹ در مسجد گوهرشاد اجرا و صوت آن به صورت سراسری در صحن‌ها و رواق‌های حرم مطهر رضوی پخش می‌شود.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: قرائت بیش از ۵ جزء قرآن از اعمال ام‌داوود محسوب می‌شود که توسط قاریان برجسته از سوی اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی انجام می‌شود، همچنین دعای مخصوص ام داوود و ذکر مصیبت حضرت زینب(س) توسط ذاکر اهل بیت(ع) مهدی سماواتی اجرا خواهد شد.

وی در پایان از توزیع بسته‌های فرهنگی میان معتکفان حرم مطهر رضوی خبر داد و ابراز کرد: ویژه برنامه اعتکاف ماه رجب حرم مطهر رضوی در ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه روز پنج شنبه ۲۴ فروردین با مراسم وداع معتکفان به پایان می رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.