نائب رئیس اتحادیه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی گفت:دانشجویانی که شهریه خود را به طور کامل پرداخت نکرده اند تا ۱۵ خرداد ماه نسبت به تسویه خود اقدام کنند.

آغاز امتحانات دانشگاه های غیرانتفاعی از هفتم خردادماه/دانشجویان شهریه خود را کامل پبردازند

  به گزارش «قدس آنلاین»،  محمد حسین طیرانی نائب رئیس اتحادیه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی با اشاره به زمان آغاز امتحانات خرداد ماه  دانشجویان اظهار داشت:این امتحانات از هفتم خرداد آغاز می شود و تا ۱۲ روز کاری ادامه دارد.

وی افزود:تمامی دانشجویان باید در این مهلت باقی مانده خود را برای آزمون ها آماده کنند.

نائب رئیس اتحادیه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی با اشاره به اینکه دانشجویان از ابتدای آغاز ترم می توانند شهریه خود را به صورت اقساط پرداخت کنند ادامه داد:تاکنون در دانشگاه های غیرانتفاعی ۳۰ تا ۳۵ درصد کل شهریه ها تسویه نشده. لازم به ذکر است آخرین فرصت برای پرداخت کل شهریه ها تا ۱۵ تیرماه است.

طیرانی تصریح کرد:دانشجویان می توانند برای اطلاع از زمان دقیق آخرین فرصت پرداخت شهریه به سایت دانشگاه خود مراجعه کنند.

وی خاطر نشان کرد:دراین سال های اخیر به طور معمول  نیمی از ظرفیت دانشگاه های غیرانتفاعی خالی مانده است که پیش بینی می شود این وضعیت در ترم های آینده نیز ادامه داشته باشد.

نائب رئیس اتحادیه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی دلیل ایجاد ظرفیت های خالی دانشگاه را توزیع ناعادلانه دانشجو دانست و گفت:با وجود دانشگاه های دیگری هچون آزاد، پیام نور و غیرانتفاعی دانشجویان کمتری جذب خواهند شد.   

طیرانی در پایان افزود:شهریه دانشگاه های غیرانتفاعی برای ترم جدید ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش پیدا می کند. درصد افزایش شهریه به تصمیمات هیئت امنا وابسته است.

منبع: خبرگزاری میزان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.