رئیس کمیته امنیتی ستاد انتخابات کشور درباره اینکه آیا تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی وجود داشته یا خیر گفت: موارد جزئی بوده که از سوی کمیته قضایی رصد شده اند و با تخلفات و جرائم تذکر و برخوردهای لازم صورت می گیرد.

دستوالعمل درباره تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی به استان ها ابلاغ شد

 به گزارش «قدس آنلاین»،  حسین ذوالفقاری رئیس کمیته امنیتی  ستاد انتخابات کشور پس از بازدید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران درباره نحوه تبلیغات نامزدها در فضای مجازی اظهارداشت: دستوالعمل کاملی درباره تبلیغات در فضای مجازی تهیه شده و به استانها ابلاغ کرده ایم، هر کدام از ستادهای انتخاباتی نامزدها که بنا دارند کار تبلیغاتی انجام دهند باید دقیقا آن کانالی که می خواهند در فضای مجازی ایجاد کنند با شناسه مشخص باشد و این موضوع طبق آن دستورالعمل انجام می شود.

وی افزود: اگر در آن کانال ها مطلبی نوشته شود مسئولیتش مستقیما متوجه آن ستاد انتخاباتی است که دارد کار تبلیغاتی انجام می دهد اما اگر خارج از آن و در سایت و کانال دیگری از این کاندیدا یا ستاد تبلیغاتی اش مطرح شود باید بلافاصله درخصوص آن مطلب اظهارنظر کنند و مشخص شود که این مطلب متعلق به آنها هست یا خیر که اگر آن مطلب مربوط به آنها نباشد باید بلافاصله طی اطلاعیه ای تکذیبیه بزنند.

رئیس کمیته امنیتی ستاد انتخابات کشور تاکید کرد: ستادهای تبلیغاتی نامزدها مکلف هستند تبلیغات خود را در فضای مجاری ساماندهی کنند.

ذوالفقاری در پاسخ به این سوال که آیا تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی وجود داشته یا خیر گفت: موارد جزئی بوده که از سوی کمیته قضایی رصد شده اند و با تخلفات و جرائم تذکر و برخوردهای لازم صورت می گیرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.