اهواز- امام جمعه شادگان گفت: شهرستان شادگان یکی از ولایی ترین شهرستان های خوزستان و دارای مردمی همیشه در صحنه دارد و از مسئولان برای حل مشکلات شادگان درخواست داریم.

نرخ بیکاری در شادگان نگران کننده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین حجت الاسلام سید مجید شرفی ظهر امروز پنجشنبه در جلسه هم اندیشی اقتصاد مقاومتی خوزستان که  در شهرستان شادگان برگزارشد، با اشاره به اینکه باید ابتکار خلاق و منحصر به فرد را در طرح اقتصاد مقاومتی اجرایی و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری اهتمام ویژه ای داشته باشیم اظهار کرد: روند ما باید جهادگونه باشد هرچند دولت تدبیر و امید حرکت های خوبی را انجام داده است.

وی افزود: باید توجه خود را به مسائل کلان متمرکز کرده و به منویات مقام معظم رهبری عمل کنیم آن وقت تولید مقدم همه مباحث شده و باعث رفع بیکاری و بسیاری از معضلات می شود.

امام جمعه شادگان بابیان اینکه شهرستان شادگان یکی از ولایی ترین شهرستان های خوزستان است اظهارکرد: این شهرستان دارای مردمی همیشه حاضر در صحنه دارد و از مسئولان برای حل مشکلات شادگان درخواست داریم.

حجت الاسلام و المسلمین سیدشرفی باعنوان اینکه مهمترین مشکل مردم بیکاری است گفت: اکنون نرخ بسیار بالای بیکاری را در این شهرستان شاهد بوده و دولتمردان باید جوابگوی مردم در زمینه مشکلات باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.