نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی گفت: اقتضای دولت بعدی این است که ادعای حل معجزه آسای مشکلات را به موزه بسپارد و نشان دهد که مشکلات فعلی جامعه را می‌شناسد.

سبحانی: دولت بعدی ادعای حل معجزه‌ آسای مشکلات را به موزه بسپارد

به گزارش قدس آنلاین،  حسن سبحانی داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از ثبت‌نام در جمع خبرنگاران، گفت: دوره توسعه یافتن کشور طولانی شده و در نیل به توسعه با موانعی مواجهیم لذا برای جبران عقب‌ماندگی کشور یک دهه کوشش و هوشیاری و مشارکت در همه ابعاد احتیاج است.

وی افزود: برای تحقق این مهم، تشکیل دولت‌هایی می‌طلبد که با عقل و تدبیر امور، پیچیدگی‌ها را به مردم بگویند و لزوم حل و فصل مشکلات را زمینه‌سازی کنند و ملت را به جای شنیدن وعده‌های اغواگرانه برای اقدامات فداکارانه آماده کنیم.

داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: اقتضای دولت امروز این است که ادعای حل معجزه آسای مشکلات را به موزه سپرده و با توانمندسازی ملت نشان دهد که مساله‌ها و مشکلات واقعی فعلی جامعه را میشناسد. دولتی که شجاعانه به مردم بگوید که طی کردن این مسیر به تحمل رنج و سختی نیازمند است.

سبحانی اظهار داشت: مساله امروز ملت آماده‌شدن برای بستن کمربندهای کار و تلاش و تحمل ریاضت و پرداختن هزینه‌های آزادی و استقلال به منظور شتاب بخشیدن و حرکت توسعه یافته است. من تشکیل چنین دولتی را تعقیب خواهم کرد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.