کرمان-وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برنامه ۱۰۰ روزه برای حل مشکلات اقتصادی را برخی به دروغ پیش می‌کشند زیرا آقای روحانی به ما گفت برنامه‌ای برای ۱۰۰ روز بدهیم نه اینکه ۱۰۰ روزه مشکلات کشور حل می شود.

برنامه ۱۰۰ روزه حل مشکلات دروغ بود/در ۱۰۰ روز خانه هم نمی توان ساخت

به گزارش قدس آنلاین، علی ربیعی شامگاه پنجشنبه در شورای اداری شهرستان بردسیر با اشاره به اینکه برخی‌ها می‌خواهند اذهان مردم را تحت تأثیر قرار دهند و به دروغ بحث ۱۰۰ روزه را به پیش می‌کشند، افزود: آقای روحانی به ما گفت برنامه‌ای برای ۱۰۰ روز بدهیم اما الان این موضوع را بیان می‌کنند که شما گفتید در ۱۰۰ روز تمام مشکلات کشور را حل می‌کنید در صورتی که یک خانه هم بخواهیم بسازیم چند ماه طول می‌کشد.

وی با اشاره به اینکه با ورود دولت تورم را کنترل کردیم و اعتقاد داشتیم که دشمن فقرا تورم است، خاطرنشان کرد: مبلغی را به جیب مردم می‌ریختند و از جیب دیگرشان مبلغ بیشتر بر می‌داشتند.

وی گفت: اگر اقتصاد کشور را به یک کیک تشبیه کنیم هر چه این کیک بزرگتر شود مردم از آن بیشتر بهره می‌برند اما در دولت گذشته این کیک روزبه‌روز آب رفته بود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه حدود ۲۰۰ هزار زن باردار دارای سوءتغذیه در کشور شناسایی شده بود، بیان کرد: اعتقاد داریم که یارانه باید در مسیر خود پرداخت شود و به درمان مردم بپردازد.

ربیعی با اشاره به اینکه ما می‌خواستیم یارانه برخی‌ها را حذف کنیم، گفت: برای این کار از رئیس‌جمهور اجازه گرفتیم که سراغ حسابهای شخصی آنها برویم اما وی گفت وارد زندگی خصوصی مردم نشوید و مخالفت کرد.

وی با بیان اینکه بیمه‌های با قیمت ارزان‌تر را دنبال می‌کنیم، خاطرنشان کرد: روزی که آمدیم ارزش بیمه‌های روستایی خیلی کم بود که آنها را به ۱۵ درصد افزایش دادیم.

وی با بیان اینکه یک کشور در دنیا از ما ناراضی است و آن هم رژیم صهیونیستی است که در همه دنیا علیه نظام اسلامی تبلیغ می‌کند، گفت: ما حقوق ملت را در دنیا ایفا ‌و در این موضوع در راستای سیاست‌های رهبری حرکت کردیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.