چهارمین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در وزارت کشور آغاز شد.

آغاز چهارمین روز ثبت نام انتخابات / رکورد ثبت نام زده شد

  به گزارش «قدس آنلاین»، چهارمین روز ثبت نام از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در محل ستاد انتخابات کشور آغاز شد.

در سه روز گذشته ۶۳۸ داوطلب برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند که روز سوم با ثبت نام ۳۵۷ نفر بیشتر آمار نام نویسی را به خود اختصاص داد.

بنابراین گزارش فردا آخرین روز ثبت نام از دواطلبان انتخابات است و این درحالی است که تاکنون چهره های مطرح در انتخابات ثبت نام نکرده اند.

ثبت نام مهدی کلهر

- مهدی کلهر مشاور رسانه ای احمدی نژاد اولین کاندیدای مطرح در چهارمین روز ثبت نام وارد ستاد انتخابات کشور شد. وی تاکید کرد که به صورت مستقل وارد این انتخابات شده و کاندیدای احمدی نژاد نیستم.

برای مقابله با شیعه لندنی آمده ام

-   در میان داوطلبان امروز فردی که خود را  مدیر سایت «تی وی شیعه دات کام» معرفی می کرد در ستاد انتخابات دیده می شود. او می گوید: هدفم برخورد باحکومت جریان تشیع لندنی است که داردبا عکس شهدا عکس شهدا برخورد می کند.

مراجعه ۸۰ نفر برای ثبت نام تا ساعت ۹

- تا ساعت ۹ صبح یعنی تنها یک ساعت از آغاز ثبت نام روز چهارم ۸۰ نفر به ستاد انتخابات مراجعه کرده اند که تا کنون ۳۳ نفر از آنان موفق به ثبت نام کردن شدند.

رکورد ثبت نام زده شد

- بنابر آخرین آمار ۶۸۷ نفر تا کنون در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده اند که رکود ثبت نام در دوازدهمین دوره انتخابات زده شد. در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم ۶۸۶ داوطلب در طول ۵ روز ثبت نام کرده بودند.

ثبت نام  ۷۱۷  تا ساعت ۱۰:۳۰

- رئیس ستاد انتخابات کشور از ثبت نام ۷۱۷ نفر تا این لحظه(ساعت ۱۰:۳۰) در انتخابات خبر داد.

ثبت نام رئیس کابینه جوان

- نعمت الله سبحانی مدیر کل سابق پدافند غیرعامل استان بوشهر هم به ستاد انتخابات آمد تا نام خود را در میان داوطلبان انتخابات ثبت کند. او با بیان اینکه کابینه ام جوان خواهد بود گفت:  دلیلی ندارد رد صلاحیت شوم؛ چراکه توان اداره قوه مجریه را دارم.

کاندیدایی که رد صلاحیت می شود

- کاندیدایی برای ثبت نام به ستاد آمد و هنگامی که داشت از پله ها پایین می آمد در واکنش به عکس گرفتن عکاسان پوشه ای که در دست را جلوی صورت خود گرفت و گفت عکس نگیرید. این جمله داوطلب مورد اعتراض عکاسان قرار گرفت که داوطلب در جواب انها گفت: آخر تائید صلاحیت نمی شوم بدلیل اینکه کراوات دارم.

شیخیانی هم ثبت نام کرد

- امر الله شیخیانی هم در چهارمین روز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری به محل ستاد انتخابات کشور آمد. وی دبیرکل حزب مردم و اصلاح طلب است.

ثبت نام یک نماینده مجلس

- حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون قضایی هم با حضور در ستاد انتخابات کشور داوطلب حضور در رقابت های انتخاباتی شد. وی می گوید: نقدینگی باید کاهش یابد و به تولید اختصاص داده شود.

یک خواننده هم کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شد

- امین الله رشیدی خواننده و آهنگ ساز هم با حضور در ستاد انتخابات کشور داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شد.

فومنی هم کاندیدا شد

- محمد زارع فومنی دبیرکل مردمی اصلاحات در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

ضربه گیر روحانی هم آمد

- محسن غرویان هم به ستاد انتخابات آمد. او پیش از این گفته بود که برای دفاع از تفکر اعتدالی حسن روحانی پا به میدان کاندیداتوری گذاشته که کنار کشیدن از صحنه انتخابات به نفع روحانی را ممکن می کند.

داوطلبان از مرز ۸۰۰ نفر گذشتند

- دبیر ستاد انتخابات در جمع خبرنگاران اعلام کرد: تا این لحظه (ساعت ۱۳) ۸۱۲ نفر ثبت نام کرده اند.

کواکبیان نامزد شد

- کواکبیان دبیرحزب مردم سالاری و نماینده مجلس در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد. او تاکید کرده که گزینه پوششی برای روحانی نیست و آخر در رقابت ها می ماند.

ثبت نام ۲۲۲ نفر در روز چهارم تا ساعت ۱۴

- علی اصغر احمدی رئیس ستاد انتخابات کشور، از ثبت نام قطعی ۲۲۲ نفر در چهارمین روز ثبت نام خبر داد و گفت: از این تعداد ثبت نام کننده ۲۲ نفر خانم و ۲۰۰ نفر آقا هستند.

وی ادامه داد: کمترین سن داوطلبان ۱۸ و بیشترین انها ۸۸ سال بوده است.

چهارصد و چهل و چهارمین داوطلب وارد ستاد شد

- چهارصدو چهل و چهارمین داوطلب انتخابات ریاست جمهوری ساعت ۱۵:۱۵  وارد ستاد انتخابات شد.

زاکانی با شعار دولت اقدام و اصلاح آمد

- علیرضا زاکانی نماینده سابق مجلس برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور آمد. وی گفته است شعارم دولت اقدام و اصلاح است
او تاکید کرد: همه باید به نتیجه گیری جمنا پایبند باشیم.

اعظم طالقانی با ویلچر آمد

- اعظم طالقانی دختر آیت الله طالقانی هم برای ثبت نام وارد ستاد انتخابات شد. تاکنون بیش از ۶۰ داوطلب زن در انتخابات ثبت نام کرده اند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.