کرمان- امام جمعه موقت کرمان گفت: امسال دو انتخابات اساسی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی را پیش رو داریم و دشمن درصدد است با طرفداری از برخی نامزدها، جامعه را دو قطبی کند و شبکه های فارسی زبان ماهواره ای دقیقا نقشه های خود را پیش می برند.

دشمن به دنبال دو قطبی کردن انتخابات است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام مهدی عرب پور در خطبه های نماز جمعه کرمان افزود: دشمنان همچنین درصدد هستند موضوع نامزدهای دولتی و ملتی را مطرح کرده و ملت و دولت را مقابل هم قرار دهند که هوشیاری مردم می تواند این توطئه ها را خنثی کند و متاسفانه برخی ها به جای ایستادن در برابر دشمن، آب به آسیاب دشمن می ریزند.

وی از نامزدها و طرفداران آنها خواست تا به گونه ای اقدام نکنند که باعث رنجش ملت شود.

امام جمعه موقت کرمان گفت: هیچگاه نباید در برابر هجمه های دشمن کوتاه آمد زیرا اگر ذره ای کوتاه بیاییم دشمنان چند قدم جلو می آیند.

وی بر حفظ اقتدار و عزتمندی مردم و کشور تاکید کرد و گفت: نباید در برابر دشمن واداده شویم و باید آمادگی دفاعی خود در برابر دشمن عمومی را حفظ کنیم.

امام جمعه موقت کرمان تاکید کرد: در تبلیغات و مناظره های انتخاباتی نباید تهمت و حرف های ناصحیح زده و به آنچه دشمن می گوید، دامن زده شود.

وی افزود: انتخابات از مواردی است که دشمن به آن چشم دوخته و درصدد استفاده از آن است که اگر هوشیاری، تیزبینی و بصیرت مردم نباشد، فتنه هایی ایجاد می شود که در شعارهای آنها می بینیم به دنبال براندازی اصل نظام هستند.

حجت الاسلام مهدی عرب پور افزود: اخباری می شنویم که گاه باعث نگرانی می شود و این حجم ثبت نام کنندگان هزینه های زیادی را برای بیت المال به دنبال دارد که ان شاءالله در دوره های بعد، شاهد این وضعیت ناهنجار در ثبت نام انتخابات نباشیم.

وی گفت: هر چند ضعف هایی در قانون انتخابات وجود دارد که دولت و مجلس باید این ضعف را بر اساس فرمایشات رهبری رفع کنند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.