قزوین - آیت الله عبدالکریم عابدینی گفت: با مشارکت گسترده مردم امیدواریم دولتی جوان، مومن، بانشاط سر کار بیاید و در خدمت مردم باشد

امیدواریم دولتی جوان، مومن، بانشاط سر کار بیاید و در خدمت مردم باشد

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین که  با حضور گسترده مردم در مسجدالنبی برگزار شد اظهارداشت: منافقان در هر کجا که هستند هدفشان تخریب رهبری است و باید مراقب باشیم تا این افراد به اهدافشان نرسند.

نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه قزوین گفت: کسانی که گفتند نمی‌آییم و دوباره در انتخابات ثبت‌نام کردند بدانند خداوند با دست خودشان آن‌ها را در برابر ملت رسوا و افشا می‌کند.

وی افزود: در طول تاریخ و از صدر اسلام تاکنون همواره از جانب منافقان آسیب دیده ایم و این گروه که در هر لباسی هستند نسبت به مومنان موضع گیری دارند اما در مقابل استکبار، آمریکا و قدرتمندان احساس ذلت دارند.

امام جمعه قزوین یادآورشد: برخی می گویند از رکود بیرون رفته ایم و یا ۱۰۰ روزه مشکلات را حل می کنیم اما امروز جور دیگر سخن می گویند و من از هر دو مثال آوردم تا مردم آگاه شوند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین اظهارداشت:خداوند منافقان رابا دست خودشان رسوا می کند و ما نیز باید مراقب باشیم و فریب نخوریم و رفتار این گروه را زیر نظر بگیریم.

وی در ادامه گفت: فریب افراد دنیا طلب را نخوریم و خود را مهیا کنیم و با توبه و استغفار و انابه و التزام به دین به فکر آخرت خود باشیم و سعادت معنوی را فدای مسائل دنیوی نکنیم.

امام جمعه قزوین همچنین با اشاره به مناسبت های هفته ضمن تسلیت درگذشت آیت الله باریک بین یادآورشد: ارتحال عالم مجاهد و ابوالشهید آیت الله باریک بین با بیش از نیم قرن خدمت به اسلام برای استان ضایعه ای اسفبار بود و پیام تسلیت رهبری بیانگر جایگاه این مبارز انقلابی است.

آیت الله باریک بین عالمی مبارز و ولایی بود

وی اضافه کرد: آیت الله باریک بین از زمانی که خود را شناخت در خدمت اسلام بود و با شاگردی بزرگانی چون آیت الله بروجردی و امام راحل در نجف و قم تحصیل کرد و در خدمت اسلام قرار داشت.

آیت الله عابدینی اظهارداشت: آیت الله باریک بین واقعا به مال و مقام های دنیا بی اعتنا بود و آن را بخوبی ثابت کرد و خدمت به محرومان و نیازمندان از دغدغه های ایشان بود.

وی اضافه کرد: در دوران خفقان ستم شاهی آقای باریک بین امام راحل را مراد خود می دانستند و پس از ایشان مقام معظم رهبری را مورد تبعیت قرار دادند و همواره ولایت مداری صدیق بودند.

عابدینی تصریح کرد: ایشان اولین کسی بود که فتنه بودن باندهای فساد، نفوذی و تشنه قدرت و ثروت را افشا کرد و در روشنگری نقش مهمی داشت.

وی بیان کرد: آیت الله باریک بین و آیت الله شالی از احیا گران حوزه علمیه قزوین بودند و در شرایط خفقان توانستند حوزه های علمیه را نجات دهند و زمینه گسترش و نشر اندیشه های امام و حکومت اسلامی را مهیا کنند.

امام جمعه قزوین در ادامه خطبه های نماز در مورد مراسم اعتکاف گفت: اعتکاف فرصتی برای تهذیب نفس و پیدا کردن پاسخ سوالات دینی است و هر سال بهتر از گذشته و با شکوهتر برگزار می شود.

وی اضافه کرد: مراسم اعتکاف در استان قزوین هم همانند سایر مناطق کشور با حضور گسترده جوانان در مساجد برگزار شد و امیدواریم نزدیکی به خداوند و دعا و عبادت همواره مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین با اشاره به فرارسیدن ۲۹ فروردین هم گفت: ارتش با پیوستن خود به ملت از شهید شدن بیشتر مردم جلوگیری کرد و سرعت پیروزی انقلاب را افزایش داد و در دوران جنگ نیز با رشادت های خود مردانه به میدان آمد و افتخار آفرید.

آیت الله عابدینی اضافه کرد: امروز هم ارتش متعهد ایران اسلامی با اقتدار موجب امید و اتکای دیگر ملل مظلوم جهان از جمله عراق، سوریه و یمن و بحرین است و با موشک های دفاعی زمینه ایستادگی ملل مظلوم جهان را فراهم کرده است.

وی گفت: در منظقه شاهد تغییرات اساسی هستیم و بزودی با تقویت امنیت عراق و سوریه و کسب پیروزی های جدید در برابر داعش وعده الهی در استیلای حق طلبان محقق خواهد شد.

وی در ادامه اظهارداشت: با مشارکت گسترده مردم امیدواریم دولتی جوان، مومن، بانشاط سر کار بیاید و در خدمت مردم باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.