سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تیمش با برتری برابر ماشین سازی قهرمان می شود گفت: یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارم و با سرخپوشان خواهم بود.

خبر خوشی که برانکو به هواداران پرسپولیس داد

به گزارش قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ عصر جمعه در نشست خبری قبل از بازی ماشین سازی و پرسپولیس تهران در تبریز اظهار داشت:  پرسپولیس گزینه اصلی قهرمانی است و من امروز خیلی نمی ‌خواهم به حواشی بپردازم ولی امیدوارم که همگی فردا از یک بازی خوب لذت ببریم.

وی ادامه داد: بازی سختی است چون در خانه حریف بازی  می کنیم ولی ما به دنبال کسب پیروزی هستیم.

وی سپس با بیان اینکه ماشین سازی را دست کم نمی گیریم، ادامه داد: کیفیت ماشین سازی بسیار بهتر از وضعیتش در جدول است. ما در بازی دور رفت نیز در تهران مقابل این تیم چقدر سخت بازی کردیم و بازی را یک برصفر بردیم و آن ها پنالتی خود را در دقیقه ۸۶ از دست دادند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه انتظار دارم همه بازیکنان با تمام وجود تلاششان را بکنند، افزود: چون این نسل بازیکنان امروز پرسپولیس فردا تاریخ جدید پرسپولیس را خواهند نوشت. در صورت پیروزی ما روی کاغذ هم قهرمان خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه فرشاد احمدزاده فردا به دلیل مصدومیت بازی نمی کند، افزود: وضعیت نریمان جهان هم مشخص نیست.

برانکو سپس با تاکید بر اینکه فشار نباید روی بازیکنان به خاطر قهرمانی باشد، ادامه داد: ما تیم حریف را تحقیر و دست کم نمی گیریم. ما از ابتدای فصل مدام درباره فلسفه و دیدگاه و هدفمان صحبت کرده ایم.

سرمربی پرسپولیس سپس به اهمیت بازی فردای تیمش برابر ماشین سازی تبریز اشاره کرد و گفت: فرق نمی کند فردا حریف ما ماشین سازی است یا استقلال، با میل و توان وارد هر بازی می شویم. همه بازی ها برای ما به یک اندازه مهم است.

برانکو با تاکید بر اینکه هر بازی سختی خاص خودش را دارد، ادامه داد: فردا نیز بازی سختی داریم و با تمام توان به میدان می رویم تا حریف را شکست دهیم.

وی در خصوص سامان نریمان جهان و اینکه چرا وی فقط ۲۰ دقیقه در نیم فصل بازی کرده است، گفت: سامان نریمان جهان وقتی که بعد از نیم فصل به ما ملحق شد یک ماهی بود که مصدومیت داشت و تمرینی انجام نداده بود و همچنین زمان می برد تا با بازیکنان دیگر هماهنگ شود.

وی با بیان اینکه سال آینده نیز در خدمت پرسپولیس هستم، گفت: من یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و سال آینده هم باید در اینجا بمانم.

برانکو سپس به احتمال بارانی بودن تبریز در روز بازی اشاره کرد و گفت: هر شرایطی پیش بیاید قطعاً در کیفیت بازی تأثیرگذار است ولی به هرحال این شرایط برای هر دو تیم برابر است.

سرمربی سپس در خصوص مذاکره باشگاه پرسپولیس با فرشید باقری گفت: من باقری را غیر از بازی که با تیم آنها داشتیم رو در رو ندیدم و حتی نمی ‌دانم تا چه زمانی با باشگاهش قرارداد دارد.

وی با تاکید بر اینکه با هر بازیکنی که تا آخر فصل با باشگاهش قرارداد داشته باشد می ‌توانیم وارد مذاکره شویم، ادامه داد: این قانون فیفا است و عقد قرارداد با بازیکنی که قراردادش رو به اتمام است، غیر قانونی نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.