اینجا می توانید خبرهای ویژه و حاشیه های دنیای سیاست را بخوانید.

رصدخانه/تاریخ سازی سعودی ها با شتر

ترانه خوانی امین الله رشیدی

قدس/ امین‌الله رشیدی- خواننده سرشناس و آهنگساز- که برای نامنویسی در انتخابات ریاست‌جمهوری به وزارت کشور رفته بود، در جمع خبرنگاران حاضر شد و "یک دهن" آواز و تصنیف با موضوع "وطن" خواند.

مرادبیک با کتانی آمد

باشگاه خبرنگاران/ لباس محلی و کتانی اسپورت نوجوان ۱۴ ساله ای از شهرستان ازنا که برای نامزدی ریاست جمهوری ثبت نام کرد، سوژه خبرنگاران شد.

انتقاد از "رسانه درمانی"

شفاف/ قالبیاف- شهردار تهران- در واکنش به صدور بخشنامه و نامه نگاری و رسانه ای کردن آنها در آستانه انتخابات، به وسیله رئیس جمهور گفت: چه خوب است دولت به جای «رسانه درمانی» به کار مؤثر می‌پرداخت.

نیامده فیلتر شد!؟

خبرنگار/  در حالی که سرویس مکالمه صوتی تلگرام در ایران از دیروز فعال شد، اما ساعاتی پس از راه‌اندازی در بسیاری از اپراتورهای کشور با محدودیت روبه‌رو شد.

واکنش کرباسچی

شفاف/ غلامحسین کرباسچی در نشست سالانه حزب کارگزاران سازندگی گفت: من توطئه پندار نیستم ولی یک مشت "دله دیوانه" برای ریاست جمهوری ثبت نام کرده اند.

تاریخ سازی سعودی ها با شتر 

باشگاه خبرنگاران/ در جریان برگزاری جشنواره شتر ملک عبدالعزیز که گویا با انگیزه زنده کردن تاریخ سعودی ها و معرفی شتر به عنوان فرهنگ باستانی عربستان برگزار می شود، شاه سعودی با پسر و همتای بحرینی اش از شترها سان دید.

اعتراض آقامحسن

الف/ محسن رضایی- دبیر مجمع تشخیص مصلحت- در صفحه شخصی اش می نویسد: اینکه از عده‌ای روان‌پریش، فیلم و عکس تهیه و در رسانه‌های داخلی و خارجی به عنوان نامزدهای انتخابات منتشر شود، هم توهین به مردم است و هم تمسخر مردمسالاری.

شوکه نشدیم

آنا/ فائزه هاشمی درباره نظر خانواده هاشمی رفسنجانی نسبت به ثبت نام احمدی نژاد گفت: ما از شنیدن خبر احمدی‌نژاد شوکه نشدیم بلکه فقط خندیدیم.

یک گاف دیگر ...

العالم/ رئیس‌جمهور آمریکا با اشاره به حمله اخیر کشورش به پایگاه «الشعیرات سوریه» گفت که واشنگتن به «عراق» حمله موشکی کرده است!

گردآوری اردوغان نامه

عصرایران/ به نوشته آناتولی، در آستانه برگزاری همه پرسی قانون اساسی ترکیه، اردوغان- رئیس جمهور- دستور گردآوری کتاب شعری در تمجید از خودش را صادر کرد.

وعده ۱۰۰ روز

شفاف/ محمدباقرقالیباف- شهردار تهران- می گوید: وقتی کسی بی هیچ مبنا و تنها برای رأی آوردن، وعده ۱۰۰ روز را می دهد، مشخص است از مدیریت اجرایی کشور درک ندارد و سپس ناچار می شود به بی صداقتی روبیاورد.

دسته بسته

باشگاه خبرنگاران/ به گزارش المیادین، وزارت خارجه کره شمالی در واکنش به تهدید نظامی واشنگتن اعلام کرد: در برابر حمله آمریکا دست بسته نخواهیم ایستاد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.