۲۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
کد خبر: 519946

سرمربی اتلتیکومادرید در رابطه با هدایت تیم ملی آرژانتین سکوت کرد.

آیا سیمئونه سرمربی تیم ملی آرژانتین می شود؟

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از آس، اتلتیکومادرید امشب (شنبه) در هفته سی و دوم لالیگا به مصاف اوساسونا می‌رود. دیگو پابلو سیمئونه در نشست خبری پیش از بازی گفت‌:  برابر اوساسونا هواداران باید بازی کنند. باید از تیم حمایت کنند. آن ها باید بازیکنان تیم مورد علاقه‌شان را درک کنند که انرژی زیادی را در این روزها صرف کرده‌اند. امیدوارم تنها به عنوان یار دوازدهم به ورزشگاه بیایند و تیم را تشویق کنند. اگر این اتفاق بیفتد همه چیز خوب پیش می‌رود . تکرار می کنم حضور هواداران اهمیت دارد.

پس از اخراج ادگاردو بائوسا از تیم‌ ‌ملی آرژانتین، سیمئونه و خورخه سامپائولی به عنوان گزینه‌های جانشینی توسط فدراسیون فوتبال آرژانتین مطرح شدند. سرمربی اتلتیکومادرید در این باره اظهار کرد در این لحظات تنها تمرکزم روی بازی اوساسوناست، در رابطه با سرمربی سویا باید از خود او سوال کنید.

اتلتیکو در سال ۲۰۱۷ در خط دفاعی بهتر کار کرده و گل های کمتری دریافت کرده است. سیمئونه در این باره گفت‌:  در سال جدید در این بخش بیشتر کار کردیم. قدرت گروهی به توانایی های فردی کمک می‌کند .

او دیدار برابر اوساسونا را تعیین کننده عنوان کرد و افزود: مدت زمان زیادی است که برای رسیدن به یک روند ثابت تلاش کردیم. اوساسونا با اشتیاق برابرمان بازی خواهد کرد. از اهمیت این دیدار آگاه هستم. بازی‌های کمی باقی مانده است.

این سرمربی آرژانتینی درباره نبود نیکلاس گایتان و کوین گامیرو در ترکیب گفت‌:  باید ببینیم شرایط‌شان چگونه است. گایتان بین بازیکنان ذخیره حضور داشت. به بازیکنانی نیاز داریم که بتوانند با تمام قدرت بازی کنند. می‌خواهیم  بیشترین  توانایی بازیکنان را بسنجیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.