کرمان- نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقلیم گرم و خشک منطقه شرق این استان گفت: با توجه به تابش شدید خورشید در این منطقه شاهد تبخیر آب های موجود هستیم و متاسفانه به سمت استفاده از آب های ذخیره ای رفته ایم که اگر ادامه پیدا کند با بحران در این زمینه روبرو خواهیم بود.

استفاده از ذخایر آبی کرمان را با بحران روبرو می کند

به گزارش قدس آنلاین، حبیب الله نیکزادی ظهر شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان اظهار کرد: زندگی مردم به آب وابسته است و متاسفانه بسیاری از زیر ساخت های آماده بهره برداری را تاکنون استفاده نکردیم به طور مثال آب سد نساء است که لازم است تا ما از این آب به صورت بهینه استفاده کنیم.

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شرق استان کرمان یکی از نقاط ویژه و دارای پتانسیل در استان کرمان است و برای تولید و اشتغال و عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی ظرفیت خوبی را داراست.

وی از فروش خرما با قیمت بسیار پایین انتقاد و ابراز کرد: لازم است که صنایع تبدیلی و تکمیلی در بحث خرما در این منطقه ایجاد شود تا این محصول استراتژیک منطقه با ارزش افزوده بالاتری به فروش برسد.

نیکزادی از عدم استفاده از کویرهای ریگی سخن گفت و تصریح کرد: از این ظرفیت می توانستیم در جذب گردشگر در این منطقه استفاده کنیم که متاسفانه در این راستا گام موثری برداشته نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.