اهواز - اعضای هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در حوزه انتخابیه شهرستان دزفول با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان تعیین شدند.

اعضای هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در دزفول تعیین شدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری دزفول  معاون استاندار و فرماندار ویژه دزفول روز شنبه در نشست انتخاب و معرفی اعضای هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری گفت: رعایت قانون، بی طرفی و تلاش برای مشارکت حداکثری مردم وظیفه اصلی اعضای هیات اجرایی انتخابات در این شهرستان است.
حبیب اله آصفی با بیان اینکه اهمیت کار هیات اجرایی در برگزاری انتخابات به صراحت در قانون تبیین شده است افزود:هیات اجرایی به عنوان نماینده مردم و مسئول برگزاری انتخابات می بایست برای برگزاری هر چه با شکوه تر انتخابات تلاش نماید.
در این نشست ۳۰ نفر از معتمدان محلی مورد تایید هیات نظارت، با اکثریت آراء ۱۴ عضو اصلی و علی البدل هیئت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان را انتخاب کردند.
علیمحمد هدایت پور، امیر ظاهر طحان، غلامرضا صدرا، غلامرضا فقیهی، حسن بیدخ، حمزه شاهوارپور، منصور شلال نژاد، محسن ارجمندیان و حسن بشارتیان اعضای اصلی و نیز اسماعیل بهاروند، سیروس تختایی، غلامحسین نژادحسینی، منصور مخبر و مهدی سفید زاده به عنوان اعضای علی البدل هیات اجرایی انتخاب و معرفی شدند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان ۲۹ اردیبهشت ماه برگزار می شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.