گرگان – معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان گفت: ۸۰ مهمان خارجی برای سالروز بزرگداشت «مختومقلی فراغی» به استان گلستان می‌آیند.

۸۰ مهمان خارجی در سالروز بزرگداشت «مختومقلی فراغی» به گلستان سفر می کنند

به گزارش قدس آنلاین، علی اصغر طهماسبی ظهر شنبه در نخستین جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی استان گلستان، اظهار کرد: برای سالروز بزرگداشت مختومقلی فراغی ۸۰ مهمان خارجی از کشور ترکمنستان به استان گلستان سفر خواهند کرد که هماهنگی های لازم با سفارت ترکمنستان در ایران و بالعکس انجام شده است.

وی افزود: زمان برگزاری سالروز بزرگداشت مختومقلی فراغی اواخر اردیبهشت در نظر گرفته شد بود اما به دلیل همزمانی با انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا، این برنامه ۱۵ اردیبهشت برگزار می شود.

وی با اشاره به همزمانی رحلت امام خمینی (ره) با ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: این همزماتی موجب شده تا نتوانیم زائرین گلستانی را به مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در تهران اعزام کنیم.

معضل بیکاری باید با خرد جمعی برطرف شود

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان با بیان اینکه تمام دستگاه ها باید در راستای عملیاتی کردن شعار «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» قدم بردارند، گفت: باید از ظرفیت تمامی دستگاه ها برای عملیاتی کردن این شعار استفاده کنیم و در کنار یکدیگر این شعار را به نحو احسن انجام دهیم.

طهماسبی تصریح کرد: نمی توانیم بیش از ۶۳۰ هزار اشتغال در کشور ایجاد کنیم و با این وجود بیش از ۵۰۰ هزار تحصیلکرده بیکار خواهیم داشت.

وی ادامه داد: هر ساله بر تعداد بیکاران افزوده می شود و باید با خرد جمعی این معضل را برطرف کنیم.

وی یادآور شد: یکی از مهم ترین برنامه های ما کاهش آسیب های اجتماعی مانند حاشیه نشینی، طلاق، خودکشی، اعتیاد و ... است و در این مسیر باید از ظرفیت فضای مجازی هم استفاده کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.