۲۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳
کد خبر: 520221

مهاجم تیم فوتبال صبای قم پس از وداع از فوتبال گفت: در فوتبال این طور است که تا وقتی بازیکن تاریخ مصرف دارد دوستش دارند.

عنایتی پس از وداع از فوتبال چه گفت؟

به گزارش قدس آنلاین، رضا عنایتی مهاجم تیم فوتبال صبا که در دیدار با استقلال در هفته بیست و هفتم لیگ برتر از فوتبال خداحافظی کرد، در این‌باره اظهار کرد: روز سختی برای من بود چون جلوی هوادارانی بازی کردم که سال‌ها خاطرات خوبی با آن‌ها داشتم. روند بازی هم برای ما خوب بود اما از وقتی ۱۰ نفره شدیم تحت فشار قرار گرفتیم. باز هم می‌توانستیم گل نخوریم اما در دقایق آخر بازی را واگذار کردیم.

مهاجم سابق استقلال همچنین گفت: از هواداران استقلال تشکر ویژه دارم.  من مدیون آن‌ها هستم. امیدوارم استقلال روز به روز اوج بگیرد. برای این تیم و هوادارانش آرزوی موفقیت می‌کنم.

عنایتی در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود در مراسمی شایسته از فوتبال خداحافظی می‌کرد پاسخ داد: متاسفانه در فوتبال این طور است که تا وقتی بازیکن تاریخ مصرف دارد دوستش دارند. همه فکر می‌کنند که یک بازیکن باید همیشه در اوج باشد در حالی که همه فوتبالیست‌ها روزی از اوج دور می‌شوند.

او افزود: متاسفانه دیده می‌شود که بازیکنی که ۹ یا ۱۰ سال عمرش را برای یک تیم صرف کرده به راحتی کنار گذاشته می‌شود. بازیکنانی به مراتب بزرگتر از من بدون خداحافظی از فوتبال رفتند. باز هم من ممنون هواداران استقلال هستم که امروز من را بدرقه کردند.

مهاجم صبا درباره اینکه آیا فصل آینده قرار است به کادر فنی استقلال ملحق شود، گفت: هنوز با هیچ جا صحبتی نکرده‌ام اما مطمئنم مربی‌گری در دستور کارم قرار دارد.

در پایان خبرنگاری به عنایتی گفت که خداحافظی او نسبت به برخی بازیکنان دیگر استقلال باشکوه‌تر بوده است. عنایتی گفت: فکر می‌کنم رابطه من با هواداران استقلال خیلی خوب است. همیشه سعی کردم احترام آن‌ها را حفظ کنم. هر وقت من را خواستند آمدم و هر وقت نخواستند بدون حاشیه رفتم. دوست داشتم امروز همه هواداران باشند اما باز هم از آن‌هایی که آمدند سپاسگزارم.

رضا عنایتی بعد از پایان دیدار استقلال و صبای قم در حالی که با گزارشگر برنامه 90 صحبت می‌کرد در خصوص نحوه جدایی‌اش از جمع آبی‌پوشان گفت:‌ در هر صورت قسمت این بود که من به این شکل از فوتبال خداحافظی کنم و به آن شکل از استقلال بروم.

وی افزود: فکر می‌کنم در زمان سرمربیگری پرویز مظلومی بود که از استقلال رفتم و من آمده بودم که از فوتبال خداحافظی کنم. من از کسی ناراحت نیستم و متأسفانه این سؤظن‌ها در فوتبال ما تأثیر دارد.

عنایتی تأکید کرد:‌ از هیچکس ناراحت نیستم اما شما ببینید بازیکنی که بیش از 9 سال در یک تیم بازی کرده نباید به آن شکل با او برخورد شود. امثال برهانی‌ها و طالب‌لوها در استقلال زحمت کشیده‌اند و شاید عمر فوتبالی‌شان را در این باشگاه سپری کرده‌اند. قرار نیست یک بازیکن همیشه در اوج باشد و ما باید یاد بگیریم اگر یک بازیکن مدتی در اوج نبود با او چگونه برخورد کنیم نه اینکه خیلی راحت او را کنار بگذاریم و عذرش را بخواهیم.

کاپتیان سابق استقلال در پاسخ به این سؤال که چه افتخاری را با این تیم کسب نکرده است، گفت: من با پیراهن استقلال تمام افتخارات را به دست آوردم و تلاشم را انجام داده‌ام ولی سؤظن به یک بازیکن نباید باعث شود که زندگی ورزشی او تحت تأثیر قرار بگیرد. 

وی در پاسخ به این سؤال که شفاف بگو چه کسی دوست نداشت تو با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنی، گفت: من نمی‌خواهم مستقیماً اسمی از کسی بیاورم ولی همانطور که گفتم آمده بودم که با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنم همه کارها انجام شده بود اما وقتی آقای مظلومی سرمربی استقلال شد به من گفتن در لیست مازاد هستی. شاید باور نکنی من فقط 20 میلیون از استقلال گرفتم که 12 میلیون از آن مبلغ را بابت خروج از استان پرداخت کردم. افتخاری شاهد است و می‌تواند بگوید که هنوز پولی نگرفته‌ام.

عنایتی گفت: رکوردی نیست که با پیراهن استقلال نزده باشم و به تمام عناوین و سه دوره آقای گلی دست پیدا کرده‌ام خدا را شکر هر چیزی که بگویید من دارم.

وی در خصوص اینکه در تیم ملی به موفقیت چندانی دست پیدا نکرد، گفت: در تیم ملی شرایطی داشتم که بازیکنان بزرگی در زمان من بازی می‌کردند افتخار می‌کنم که ذخیره علی دایی،‌وحید هاشمیان و خداداد عزیزی بودم همین برای من بس است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.