سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان از فتوای جدید سازمان لیگ خبر داد و گفت: به ما اعلام کرده اند پاداش قهرمانی حرام است!

پورموسوی: سازمان لیگ گفت پاداش قهرمانی حرام است!

به گزارش قدس آنلاین، سید سیروس پورموسوی شامگاه امروز پس از تساوی خانگی تیمش در برابر سایپای تهران در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: به بازیکنانم بابت بازی هایشان در این مدت تبریک می گویم آنها در این مدت با وجود همه سختی هایی که داشتند بدون هیچ چشمداشتی بازی کردند.

وی افزود: تیم سایپا در این بازی برای کسب یک امتیاز آمده بود و کاملا عقب کشیده بود تا به خواسته خود برسد.

پورموسوی با اشاره به اینکه مشکلات مالی تیم و بازیکنان همچنان پابرجاست، عنوان کرد: به آقایان نمایندگان اهواز در مجلس و مسئولان شرکت گروه صنعتی ملی فولاد از همین جا اعلام می کنم که در بازی بعدی استقلال خوزستان خودشان به میدان بروند چون ما دیگر تمرین نمی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ادامه داد: به همایون یوسفی نماینده اهواز و عضو فراکسیون ورزش مجلس که قرار بود پیگیر کار ما باشند نیز بارها تماس گرفتم و پیامک ارسال کردم ولی وی جوابگوی ما نبود. با الباجی دیگر نماینده اهواز نیز تماس گرفتم، وی هم جوابی برای ما نداشت. به نظر من استاندار، نمایندگان اهواز در مجلس و مسئولان گروه ملی و بانک ملی ۱۱ نفر شوند و در بازی بعدی در برابر حریف به جای ما به میدان بروند.

سوء استفاده از تعصب بازیکنان

پورموسوی بیان کرد: به نظر من مسئولان از تعصب بازیکنان ما در این مدت سوء استفاده کرده اند. برخی بازیکنان ما ۱۴ اردیبهشت قراردادشان به پایان می رسد ولی تنها تنها ۵ درصد مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده اند. من جوابی برای بازیکنانی که این روزها جیبشان خالی است ندام. شاید باورتان نشود ولی دو بازیکن جوان ما به نام های مهدی زبیدی و فرشاد جانفزا در بازی های لیگ برتر رباط صلیبی پاره کردند و لی خودشان پول عمل خود را دادند.

در قطر پول هتل نداشتیم

وی بیان کرد: در بازی با تیم لخویای قطر مدیرعامل باشگاه همراه ما بود ولی او هیچ کمک مالی به تیم نکرد. ما در قطر حتی پول هتل هم نداشتیم و همین مسائل باعث استرس بازیکن و شکست تیم ما در برابر حریف قطری شد. البته ما شکست را قبول کردیم و می توانیم آن را در بازی های بعدی جبران کنیم.

جوراب هم نداشتیم

پورموسوی بیان کرد: ما حتی قبل از بازی، جوراب هم نداشتیم که به بازیکنان بدهیم. دیگر از این وضع خسته شده ایم، قطعا دیگر تمرین نمی کنیم تا مسئولان به فکر ما باشند و مشکلات مالی ما را مرتفع کنند.

سرمربی استقلال خوزستان افزود: شرایط ما در جدول به گونه ای است که حتی می توانیم با ارائه بازی های خوب در بازی های آینده امیدوار به کسب سهمیه آسیایی هم باشیم ولی بازیکنان در تصمیم خود جدی هستند و قصد ندارد دیگر تمرین کنند و به میدان بروند مگر اینکه مشکلات مالی تیم حل شود.

پورموسوی تصریح کرد: مارکو مربی تیم مدت زیادی است که پول نگرفته و ما شرمنده او شده ایم به هر حال او خارجی است و نگاهش به مسائل حرفه ای ولی نباید اینگونه با وی رفتار می کردیم. با تمام این مشکلات ولی ما سعی کردیم که خوشحالی را به خانه های مردم خوزستان ببریم ولی در چند بازی اخیر شرمنده آنها شدیم ولی قطعا اگر مشکلات مالی ما حل شود می توانیم این شرایط را در لیگ برتر و جام قهرمانی آسیا جبران کنیم.

اهدای پول به اندازه تیم محلات

وی با اشاره به وعده های همایون یوسفی به این تیم گفت: با نماینده اهواز جلسه ای داشتیم و او عنوان کرد که ۱۱ فروردین ماه پول لازم به تیم تزریق می شود ولی روز پانزدهم از ۵۰۰ میلون تومان مورد انتظار ما فقط، ۱۷۰ میلیون به تیم دادند که این پول در حد تیم های محلات هم نیست و نمی توانیم به این پول ها در برابر تیم هایی مثل الجزیزه و الفتح و لخویا که غول های مالی فوتبال آسیا هستند قد علم کنیم.

غیرت سه برابری بازیکنان

پور موسوی بیان کرد: با ۶.۵ میلیارد تومان کل مشکلات مالی تیم ما حل می شود ولی کسی به فکر تیم نیست. برخی بازیکنان در تهران ۵۱ درصد پول قرارداد خود را گرفته اند بعد می گویند با وجود اینکه پول خود را کامل دریافت نکرده اند ولی با غیرت بازی می کنند. پس بازیکن ما که پولی دریافت نکرده چه چیزی باید بگوید؟ به نظر من بازیکنان استقلال خوزستان سه برابر سایر بازیکنان در این مدت غیرت به خرج داده اند.

فتوای جدید سازمان لیگ برتر

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با انتقاد از سازمان لیگ برتر عنوان کرد: آنها پاداش قهرمانی ما در لیگ برتر را نداده اند و گفته اند پرداخت این پول حرام است. اگر این پاداش حرام است چرا سال های قبل پرداخت می شد؟ سازمان لیگ امسال فتوا داده که پاداش قهرمانی حرام است. در این زمینه مدرک دارم و اگر لازم باشد آن را نشان می دهم.

پورموسوی بیان کرد: هم اکنون یکی از مدیر برنامه های بازیکنان فوتبال در تهران به برخی بازیکنان ما سه تیم معرفی کرده است و باعث شده ذهن بازیکنان ما درگیر این مسئله شود.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته بیست و هفتم لیگ برتر باشگاه های کشور، امروز تیم های استقلال خوزستان و سایپای تهران به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی به تساوی بدون گل رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.