کرمان- معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف استان کرمان از آغاز چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اردیبهشت‌ماه امسال در کرمان خبر داد و گفت: زمان ‌نام نویسی برای حضور در چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم تا روز ۱۰ اردیبهشت‌ماه تمدید شده است.

ثبت نام چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم تا ۱۰ اردیبهشت ماه تمدید شد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سیدرضا فاطمی اظهار داشت: داوطلبان می‌توانند برای شرکت در این دوره از مسابقات از طریق سایت رسمی مسابقات قرآن جمهوری اسلامی ایران به نشانی.quraniran.ir www دفاتر نمایندگی‌ها و ادارات اوقاف سراسر استان مراجعه کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف استان کرمان با بیان اینکه این دوره از مسابقات در ۱۲ رشته قرآنی ویژه رده سنی بزرگسال برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات ابتدا در مراحل شهرستانی، استانی و کشوری در ماه‌های اردیبهشت، خرداد و شهریورماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مرحله کشوری این دوره از مسابقات به میزبانی استان آذربایجان غربی و در شهر ارومیه برگزار می‌شود گفت: سال گذشته بیش از ۳ هزار نفر در استان در این مسابقات شرکت کردند که سهم استان کسب ۳ عنوان برتری از رقابت‌های کشوری بود.

حجت الاسلام فاطمی با بیان اینکه برگزاری مسابقات قرآنی توسط سازمان اوقاف یکی از مهمترین رویدادهای قرآنی مهم جهان اسلام است افزود: در این مسابقات علاوه بر برگزاری مسابقه، شناخت استعدادهای کشوری هر ساله در سطوح بین‌المللی نیز در برنامه است.

وی از امضای ‌نامه همکاری اوقاف با اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با موضوع قرآنی خبر داد و تصریح کرد: برگزاری مسابقات قرآنی در رده‌های دانش‌آموزی طبق تفاهم‌نامه همکاری توسط اداره کل آموزش و پرورش انجام ‌شود و در حال حاضر این رقابت‌ها در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.