سرمربی بارسلونا عنوان کرد تیمش احتمال دارد با هشت مهاجم برابر یوونتوس به میدان برود تا شکست بازی رفت را جبران کند.

اظهار نظر عجیب سرمربی بارسلونا/ شاید با هشت مهاجم برابر یوونتوس بازی کنیم!

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از اسپورت، بارسلونا شب گذشته (شنبه) موفق شد با نتیجه‌ سه بر دو برابر رئال سوسیداد به برتری رسید تا همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند. بارسا اواسط هفته‌ جاری در دیداری حساس باید برابر یوونتوس قرار گیرد؛ جایی که در بازی رفت با سه گل مغلوب این تیم شد.

لوییس انریکه بعد از پیروزی تیمش برابر سوسیداد درباره این بازی و تقابل با یوونتوس، گفت‌: من مطمئن هستم که با تمام قوا برابر یوونتوس به میدان خواهیم رفت و در مقطعی از مسابقه برای بازگشت و تغییر نتیجه‌ بازی خواهیم کرد.

انریکه ادامه‌ داد: برابر یوونتوس چیزی برای از دست دادن نداریم و با تمام توان به میدان خواهیم رفت. حتی ممکن است با هشت مهاجم در خط حمله بازی کنیم. این بازی محک خوبی برای ما بود که بتوانیم به خوبی خودمان را برای بازی با یوونتوس آماده کنیم. در آن دیدار که مهم‌ترین  بازی ما هست انتظار دارم با تمام توان به میدان برویم و بجنگیم. متاسفانه دو شکست قبلی شرایط را برای ما خیلی سخت کرده بود و در این دیدار خوشبختانه توانستیم به پیروزی برسیم. نیازی نبود که انیشتین باشیم تا بدانیم برابر سوسیداد بازی سختی خواهیم داشت. حریف تیم قدرتمندی و خوبی بود و ما را اذیت کرد و خوشبختانه توانستیم برنده بازی شویم.

سرمربی بارسلونا در پایان درباره هو شدن اندره گومس از سوی هواداران خودی گفت: بازیکنان بزرگی قبلا این شرایط را تجربه کردند. میشل لادروپ در فصل اول حضورش در بارسلونا هو شد. رونالدو کومان نیز همین شرایط را داشت. این اتفاق برای مونیر نیز رخ داد. در مجموع باید بگوید بدترین چیز برای یک هوادار این است که بازیکن خودی را هو کند. بازیکن به اعتماد به نفس نیاز دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.