ستاره بایرن مونیخ از انگیزه بالای خود و هم تیمی هایش قبل از دیدار حساس برابر رئال مادرید سخن به میان آورد.

آلابا: بی‌صبرانه در انتظار دیدار برابر رئال‌مادرید هستیم

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از کیکر، بایرن مونیخ آماده دیدار برگشت برابر رئال مادرید در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان می‌شود. باواریایی‌ها در دیدار رفت با نتیجه‌ دو بر یک برابر رئال تن به شکست داده‌اند  و کار بسیار سختی در سانتیاگو برنابئو دارند.

آلابا از انگیزه زیاد خود و هم‌تیمی‌هایش قبل از دیدار حساس برابر رئال گفت‌. این بازیکن اتریشی اظهار کرد: در چند روز آینده باید به مصاف رئال برویم. بدون شک بازی سختی پیش‌رو داریم اما از انگیزه بالایی نیز برخورداریم. همه ما بی‌صبرانه در انتظار شروع شدن این بازی بزرگ هستیم و می‌خواهیم نشان بدهیم تیم بزرگی هستیم. به دنبال پیروزی و جبران شکست دیدار رفت هستیم. انگیزه و توانایی لازم برای شکست دادن رئال  را در برنابئو داریم. تلاش خود را برای رسیدن به این هدف به کار می‌گیریم.

آلابا درباره تساوی تیمش برابر بایرلورکوزن در بوندسلیگا ‌اضافه کرد: فرصت‌های زیادی را از دست دادیم. شایسته پیروزی در این دیدار بودیم اما تساوی هم نمی‌تواند نتیجه‌ بدی برای ما باشد. نکته مثبت این بازی فرصت‌های زیادی بود که خلق کردیم اما متاسفانه قدر آنها را ندانستیم.

بایرن مونیخ با وجود تساوی در این دیدار، با اختلاف هشت امتیازی نسبت به نزدیک‌ترین تعقیب کننده خود در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.