شاهرود- نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت فراهم شدن بستر اعزام مبلغ به روستاهای محروم تاکید کرد و گفت: تصویب اعتبارات فرهنگی به ترویج فرهنگی دینی در مناطق محروم و روستاها کمک می کند.

تصویب اعتبارات فرهنگی به ترویج فرهنگی دینی در مناطق محروم و روستاها کمک می کند

به گزارش قدس آنلاین، سید حسن حسینی شاهرودی در دیدار صبح یک‌شنبه با رئیس اداره تبلیغات اسلامی شاهرود، اظهار کرد: تحقیقات نشان می دهد در روستاهایی که روحانیان حضور دارند، معضلات اجتماعی بسیار کمتر است لیکن باید به این مقوله مهم عنایت ویژه داشت.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حضور روحانیان در روستاها می تواند به ترویج سبک زندگی اسلامی، دوری از بدعت‌های نادرست، دوری از معضلات اجتماعی و ... منجر شود.

وی ضمن تاکید بر نگاه مثبت مجلس شورای اسلامی به اعزام مبلغ در روستاها به خصوص روستاهای مناطق محروم، بیان داشت: حضور چهار روحانی در بخش بیارجمند با جمعیت فراوان و روستاهای محروم، قطعا مناسب نیست و مسئولان تبلیغات اسلامی می بایست به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به سابقه بیش از یک دهه خود در سازمان تبلیغات اسلامی، افزود: با مسائل و مشکلات این نهاد آشنا هستم اما نگاه ویژه به مناطق محروم در موضوع اعزام مبلغ می تواند با به کارگیری مبلغان بومی و احداث خانه‌های عالم با مشارکت بخشداری و دهیاری ها محقق شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.