ایلام-فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: نقش بزرگان، مصلحان، ریش سفیدان و معتمدین ایلات و طوایف ایلام در برقراری امنیت و ایجاد صلح و سازش؛ ستودنی و بی بدیل است.

نقش بزرگان طوایف ایلام در برقراری امنیت ستودنی است

سردار نورعلی یاری روز یکشنبه در گفتگو با قدس آنلاین با بیان اینکه امنیتی پایدار و مثال زدنی بر استان ایلام حاکم است، اظهار داشت: گاهی اوقات به دلیل برخی اختلافات خانوادگی، حوادث و درگیری هایی جزئی در بعضی مناطق استان رخ می دهد و مخابره می شود که زیبنده استان نیست و بایستی در این خصوص به صورت اساسی چاره اندیشی شود.

وی با اشاره به اینکه دستگاه های فرهنگی باید زمینه را برای قانونمداری و سلامت اجتماعی جامعه به خوبی فراهم کنند، افزود: قانون؛ ملجاء و مأمن آحاد مختلف جامعه است و ضروررت دارد که همه مردم برای احیاء حقوق خود به قانون پناه ببرند و از اقدامات خودسرانه و هنجارشکنانه به شدت خودداری کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه پلیس استان تمام توان انسانی و تجهیزاتی خود را به کار گرفته است تا از وقوع حوادث و جرائم در سطح استان پیشگیری و جلوگیری کند، بیان داشت: همه دستگاه های فرهنگی و اجرایی و آحاد مختلف جامعه در ایجاد امنیت نقش دارند و می طلبد که همگی پای کار باشند.

سردار نورعلی یاری با اشاره به اینکه با حضور به موقع پلیس و با همراهی، همکاری، همیاری و تعامل بسیار ارزشمند مردم؛ بسیاری از حوادث و اختلافات خانوادگی در سطح استان به خوبی مدیریت و حل و فصل شده و از گسترش درگیری ها و وقوع حوادث بعدی جلوگیری شده است، یادآور شد: نقش بزرگان، مصلحان، ریش سفیدان و معتمدین ایلات و طوایف ایلام در برقراری امنیت و ایجاد صلح و سازش؛ ستودنی و بی بدیل است.

وی امنیت پایدار ایلام را مرهون همکاری خوب مردم و رسانه ها، نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی، سپاه، بسیج و مدیدن تلاش های شبانه روزی مجموعه های پلیس و دیگر دستگاه های اجرایی در سطح استان  ارزیابی کرد و خاطرنشان ساخت: ارتباط پلیس با مردم فهیم و بصیر  استان بسیار مهربانانه و در کمال ادب و متانت است اما در برخورد و مبارزه با قانون شکنان، هنجار شکنان، مزاحمین نوامیس مردم و اراذل و اوباش؛ بسیار جدی و مقتدرانه بوده و خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان ایلام نقش خانواده ها را در قانونمداری و هدایت فرزندان به سمت و سوی ارزش های والای اسلامی و انسانی را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: متولیان امر فرهنگ، ائمه جمعه و جماعات و همه دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی می توانند در راستای هدایت جوانان، نوجوانان و عموم مردم به خوبی تلاش نمایند و بسیاری از ناهنجاری ها و معضلات اجتماعی را به درستی ریشه کن کنند.

سردار نورعلی یاری با بیان اینکه تمام عاملین قتل های اخیر در استان دستگیر و تحویل محاکم قضایی شده اند، تأکید کرد: آرامش و آسایش مردم اولویت اصلی قوه قضائیه و نیروی انتظامی  است و هنجارشکنان و قانوشکنان باید بدانند که هیچگونه آسایش و آرامشی نخواهند داشت و برخورد ما با آنان بسیار جدی و مقتدرانه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.