اینجا می توانید خبرهای ویژه و حاشیه های دنیای سیاست را بخوانید.

رصدخانه / دستیابی فرانسوی‌ها به اطلاعات مالیاتی ایران

نفوذ بی‌سابقه به وزارتخانه

خبرنگار/ «کنت ام. کوئین» چهره برجسته شورای امنیت ملی آمریکا عامل نفوذ در وزارت جهادکشاورزی دولت کنونی است. «کنت ام. کوئین» پیشینه ۳۲ سال کار در وزارت خارجه کشورش را دارد و رفیق ۵۰ ساله «هنری کیسینجر» نیز است. کوئین از یکم ژانویه سال ۲۰۰۰، رهبری بنیاد جایزه جهانی غذا را برعهده گرفت. او در سال ۱۳۹۳ خورشیدی، با دعوت وزارت‌جهادکشاورزی به تهران آمد و پس از بازگشت به کشورش برنامه‌های دامنه‌داری را با جهادکشاورزی ایران پی گرفت.

روش مشاوریابی!

باشگاه خبرنگاران/ به گزارش هیل، مجله ونتی فر نوشت: «جرد کوشنر» - داماد ترامپ- یکی از مشاوران اقتصادی کاخ سفید را با جست و جو در وبسایت Amazon (آمازون) پیدا کرده است.

دستیابی فرانسوی‌ها به اطلاعات مالیاتی ایران

فارس/ یک دستگاه نظارتی ۱۱ سوال اساسی درباره طرح جامع مالیاتی و دسترسی فرانسوی ها به اطلاعات سخت افزاری سازمان مالیات پرسیده است. در بخشی از این گزارش آمده: علت اینکه صدها هزار اطلاعات هویتی و مالی مؤدیان مالیاتی در اختیار شرکت فرانسوی بول و همکار ایرانی آن قرار گرفته، چیست؟

آماده استیضاح

باشگاه خبرنگاران/ به نوشته واشنگتن اگزمینر، مکسین واترز- نماینده دموکرات آمریکا- با شرکت در تظاهرات روز مالیات، از خودداری ترامپ از ارایه اظهارنامه مالیاتی اش انتقاد کرد و در توییتی نوشت: آماده استیضاح ترامپ هستم.

مانند بمب اتم

ایسنا/ حامد کرزای- رئیس جمهور پیشین افغانستان- در واکنش به پرتاب «مادر بمب ها» آمریکا در منطقه ننگرهار، می گوید: پیامدهای این بمب برای ما و محیط زیست ‌ما مانند بمب اتمی است.

انتحار سیاسی

تابناک/ حسین کنعانی مقدم- فعال اصولگرا- درباره اعلام نامزدی احمدی نژاد، آن را عملیات انتحاری سیاسی خواند که کمربند انفجاری آن، بقایی و مشایی هستند.

مقاومت در هاروارد

جام جم/ دانشگاه هاروارد یک دوره‌ آموزشی با نام «مدرسه مقاومت» راه‌اندازی کرده‌ که روش اعتراض کردن به دونالد ترامپ را آموزش  و توانایی مقاومت در برابر برنامه های او را افزایش می دهد.

خط و نشان برای مسکو

خبرآنلاین/ بوریس جانسون- وزیر خارجه انگلیس- در اظهاراتی مداخله جویانه با اشاره به موضع مسکو درباره بشار اسد، گفت: اسد، یک «تروریست بزرگ» و به معنای واقعی کلمه «سم» است. اکنون زمان بیدار شدن مسکو است و آن ها هنوز زمان دارند که طرف «درست» را انتخاب کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.