تبریز- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی گفت: بنا به دستور مقام معظم رهبری اقلام مورد نیاز از قبیل یخچال، بخاری، فرش و اجاق گاز از طریق بیت رهبری به هلال احمر داده می‌شود تا در بین سیل‌زدگان توزیع شود.

اقلام ضروری از سوی بیت رهبری در میان سیل‌زدگان آذربایجان‌شرقی توزیع شد

به گزارش قدس آنلاین، سعید کنعانی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: از زمان سیل، اسکان موقت به تمام سیل‌زدگان داده شده و هیچ مشکل غذایی و تامین وسائل گرمایشی و چادر موقت نداریم.

وی با بیان اینکه تغذیه و وسائل گرمایشی تا یک ماه وجود دارد، حتی توان تامین  تمام نیازهای سیل‌زدگان تا یک سال را داریم، گفت: بنا به دستور مقام معظم رهبری اقلام مورد نیاز از قبیل یخچال، بخاری، فرش و اجاق گاز از طریق بیت رهبری  به هلال احمر داده می‌شود تا در بین سیل‌زدگان توزیع شود.

کنعانی با اشاره به تخریب ۲۰ خانه در عجب‌شیر در اثر سیل افزود: پل اصلی «غله‌زار» آذرشهر  تخریب شده و برای بازسازی آن ۱۲ میلیارد تومان برآورد شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به  برخی شائبه‌ها در خصوص سلفی‌های مردم روی پل غله‌زار گفت: در کنار این پل مسیر موقتی برای عبور وجود داشت که قبلاً نیز لایروبی شده بود و مردم هنگام عبور از این مسیر دچار  موج دوم سیل شده‌اند و به داخل رودخانه سقوط کردند که این خودروها بیش از پنج خودرو است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.