مشهد- به همت معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی، مجموعه صوتی منتخب سخنرانی‌های حرم مطهر رضوی، در لوح فشرده «روایت ۱۸» منتشر شد.

مجموعه صوتی سخنرانی‌های حرم مطهر رضوی در لوح «روایت ۱۸» منتشر شد

به گزارش قدس آنلاین، معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی برای بهره‌مندی هر چه بیشتر تشنگان معرفت از محتوای ارزشمند سخنرانی‌های ایراد شده در حرم مطهر رضوی، گفتارهایی از بیانات اساتید مطرح را در مجموعه صوتی روایت ۱۸جمعآوری و در بین زائران و مجاوران امام هشتم(ع) توزیع کرده است.

عناوینی همچون تقوا، صفات زنان عابد و پرهیزگار، ویژگی‌های خانواده برتر در اسلام، نقش نماز در زندگی فردی و اجتماعی، انتخاب همسر، ساده­زیستی، راضی نگه داشتن زنان در زندگی، نیکی به والدین، اهمیت تربیت فرزندان، تاثیرات خلقیات مادر بر فرزند در دوران بارداری و ... بخشی از موضوعاتی است که در این لوح فشرده به آن پرداخته شده است.

تبیین سیره تربیتی امام رضا(ع)، فضیلت زیارت امام رضا(ع)، ارائه بیانات ارزشمند امام هشتم(ع) در زمینه های مختلف و ... از دیگر بخش های این لوح فشرده است.

این مجموعه صوتی منتخب سخنرانی‌های حرم مطهر رضوی با موضوع سبک زندگی(آداب معاشرت) پس از پژوهش، فهرست‌برداری، مستندسازی و خلاصه‌نویسی توسط اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی جمع‌آوری و در قالب ۵۰هزار سی دی تولید شد.

همچنین مداحی و نوحه خوانی، صلوات خاصه حضرت رضا(ع)، تواشیح و مناجات خوانی از دیگر بخش‌های لوح فشرده روایت ۱۸ است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.