ساری- مدیر کل پزشکی قانونی مازندران آمار اولیه کشته شدگان ناشی از تصادفات نوروزی در تعطیلات امسال از ۲۵ اسفند تا ۱۳ فروردین را ۳۳ نفر اعلام کرد و گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد کاهش داشته است.

ایام نوروز ۳۳ نفر در مازندران جان باختند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی مازندران، دکتر علی عباسی با بیان اینکه از این تعداد ۲۵ مورد مرد و ما بقی زن بودند، افزود: ۲۵ نفر از کشته شدگان بومی . مابقی غیر بومی می باشند.

وی اضافه کرد: شهرستان  های ساری و میاندرود با ۷، محمودآباد ۶ و بابل با ۵ مورد فوتی به ترتیب بیشترین تلفات را در ایام نوروز به خود اختصاص دادند.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به کشته شدن ۲۵ نفر در تصادفات رانندگی در جاده های برون شهری و راه روستایی اظهار امیدواری کرد: با رعایت قانون توسط رانندگان و تلاش بیشتر ادارات مرتبط از جمله راه و شهرسازی، پلیس راه و راهنمایی و رانندگی، شاهد کاهش حوادث رانندگی و تلفات ناشی از آن باشیم.

دکتر عباسی با تاکید بر اینکه  آمار ذکر شده از کشته شدگان، آمار اولیه می باشد و به جهت امکان اضافه شدن تلفات از بین مصدومان حوادث رانندگی که در بیمارستان ها بستری هستند، آمار نهایی در نیمه دوم اردیبهشت اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.