ساری- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از آغاز طرح ضربتی تخریب و برچیده شدن سرعت گیرهای غیرمجاز در جاده های استان خبر داد.

سرعت گیرهای غیرمجاز جاده های مازندران برچیده می شوند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران، احمد آفرین محمدزاده افزود: وجود سرعت گیرهای غیر مجاز در سطح محورهای ارتباطی استان، ایمنی جاده ها را کاهش داده است.

وی با اشاره به اینکه ارتقا فرهنگ ایمنی و رعایت قوانین و مقررات توسط کاربران جاده ای عامل موثری در جهت کاهش سوانح رانندگی است، اضافه کرد: با توجه به مصوبه کمیته ایمنی حمل و نقل باید در اسرع وقت اقدامات درخور توجه ای از سوی فرمانداران، شهرداران و رؤسای ادارات تابعه در خصوص برچیده شدن این سرعت گیرها صورت پذیرد چرا که وجود این موانع، ایمنی جاده های مازندران را کاهش داده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران خواستار توسعه و آموزش فرهنگ صحیح رانندگی در استان شد و تصریح کرد: از آنجایی که حفظ، نگهداری و ایمن سازی راههای موجود یکی از وظایف ذاتی و اصلی اداره کل راهداری است، آمادگی کامل داریم تا با بسیج کلیه امکانات، ماشین آلات ونیروهای راهداری، نسبت به برچیده شدن این سرعت گیرها اقدام کنیم.

محمدزاده با بیان اینکه وجود سرعت گیر ها دغدغه اصلی شهروندان و مسوولان می باشد، خاطر نشان کرد: در حال شناسایی و حذف تمامی سرعت گیرهای غیر مجاز برون شهری هستیم.

وی با بیان اینکه ایمنی راه به مدیریت صحیح بستگی دارد، افزود: نصب انواع علائم و تابلو ها، رعایت حریم، ایجاد شانه خاکی و استاندارد از مهمترین عواملی است که با اجرای درست آن، ایمنی راه ارتقا می یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.