نایب قهرمان مسابقات جهانی MMA در تک بازی خود در ژاپن نماینده برزیل را در راند اول ظرف مدت کمتر 4 دقیقه ضربه فنی کرد.

علی اکبری: 20 هزار نفر مبارزه ام را دیدند/ می خواهم به کمربند قهرمانی برسم

به گزارش قدس آنلاین، امیر علی‌اکبری در مورد مبارزه روز گذشته خود در رقابتی که به میزبانی ژاپن برگزار شد، گفت: خوشبختانه بازی خوبی را به لطف خدا انجام دادم و خیلی زود در راند اول حریفم را مغلوب کردم و مبارزه طولانی نشد. ان‌شاءالله امسال می‌خواهم که بهترین فایتر مسابقات رایزین باشم و کمربند قهرمانی این مسابقات به من تعلق بگیرد.

وی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: واقعاً جو مسابقات عالی بود نزدیک به 20 هزار نفر در سالن مسابقات حضور داشتند و این مبارزات را از نزدیک تماشا می‌کردند کیفیت فنی مسابقات واقعاً‌ در سطح بالایی قرار داشت. حریفم نماینده برزیل بود که او نیز یک فایتر فنی به شمار می رفت. او 55 پیروزی در کارنامه خود دارد که نشان می‌دهد یک فایتر حرفه‌ای است.

علی‌اکبری در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد:‌ این بازی برای من خیلی مهم بود که با شکست حریفم به دور پیروزی بازگردم. امسال به لطف خدا مسابقاتم را با پیروزی آغاز کردم و به چیزی که مدنظرم بود، رسیدم. امیدوارم در ادامه مسابقات با همین روند پیش بروم تا کمربند قهرمانی را کسب کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که مسابقات بعدی شما چه زمانی برگزار خواهد شد، گفت: هنوز زمان بعدی مسابقات مشخص نیست و مسئولان برگزاری به زودی آن را مشخص خواهند کرد. من پس از بازگشت به ایران مدت کوتاهی را در تهران استراحت خواهم کرد و بلافاصله برای پیگیری تمریناتم راهی کشور تایلند خواهم شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.