مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: تغییرات جدید اعمال شده در قوانین کشتی دنیا اوضاع این ورزش را پیچیده‌تر کرده و باعث می‌شود تا مردم و تماشاگران هر روز از کشتی فاصله بگیرند.

روس‌ها در حال اعمال سلیقه خود در قوانین و مقررات کشتی دنیا هستند

به گزارش قدس آنلاین، امیر توکلیان در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: اتحادیه جهانی کشتی به تازگی تغییراتی در قوانین و مقررات کشتی دنیا اعمال کرده است و رنکینگ سیستم از جمله این قوانین می‌باشد.

وی ادامه داد: با توجه به قانون رنکینگ سیستم عملکرد کشتی‌گیران ایران برای رقابت‌های جهانی سال 2017 میلادی در فرانسه در مسابقات المپیک 2016، جهانی اوزان غیر المپیکی و قاره‌ای با امتیازاتی جداگانه مد نظر قرار می‌گیرد.

دارنده مدال نقره جهان تصریح کرد: ما باید در مسابقات قهرمانی آسیا در هندوستان ترکیب خود را بر اساس این سیستم اعلام کنیم و از سوی دیگر رقابت مهمی همچون بازی‌های کشورهای اسلامی در آذربایجان در برنامه داریم و باید در هر مسابقه حضور خوبی داشته باشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: روس‌ها در حال اعمال سلیقه خود در قوانین و مقررات کشتی دنیا هستند و این در نهایت به ضرر ورزش ما است و باعث می‌شود تا مردم و تماشاگران هر روز از کشتی فاصله بگیرند و کشتی تماشاگران خود را بیش از این از دست بدهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.