کاپیتان تیم ملی تکواندوی بانوان گفت: رابطه بسیار خوبی با کادر فنی دارم و امیدوارم مدال‌هایی که سال‌ها در انتظارش بودم را به دست بیاورم.

هدف اصلی‌ام موفقیت در مسابقات قهرمانی جهان است/ رابطه خوبی با کادر فنی دارم

به گزارش قدس آنلاین، اکرم خدابنده در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: پس از مصدومیت طولانی بازگشت خوبی به تکواندو داشتم. در رقابت‌های مراکش موفق شدم مدال طلا را کسب کنم و در جام فجر نیز برسکوی نخست ایستادم. امیدوارم این روند رو به رشد را همچنان حفظ کنم.

وی افزود: سطح فنی رقابت‌های مراکش خوب بود و در این مسابقات توانستم تکواندوکار اسپانیایی را شکست بدهم و در فینال نیز تکواندوکار مراکشی را که به شدت تشویق می‌شد را از پیش برداشتم. این باعث شده تا در حال حاضر انگیزه بالایی داشته باشم.

ملی‌پوش سنگین وزن تیم ملی تکواندوی بانوان ادامه داد: روز گذشته اسامی بازیکنان نهایی اعزامی به کشورهای اسلامی اعلام شد. در وزن هشتم نیز فیکس تیم ملی شده‌ام. رقابت‌های انتخابی دو وزن پنجم و ششم نیز سه شنبه برگزار می‌شود.

خدابنده اظهار داشت: مسابقات کشورهای اسلامی به طور حتم مسابقات سختی خواهد بود اما من می‌خواهم به خوبی ظاهر شوم و بر سکوی نخست این مسابقات قرار بگیرم. البته هدف اصلی من موفقیت در قهرمانی جهان است. رقابت‌هایی که با پیروزی در آن می‌خواهم ثابت کنم که همه اتفاقات پیش از المپیک تمام شده و آن یک اتفاق نادر بود و دیگر تکرار نخواهد شد.

وی یادآور شد: ارتباط بسیار خوبی با کادرفنی دارم. همدلی و رفاقت بسیار خوبی بین من و کادرفنی است. خوشحالم که این وفاق در تیم وجود دارد و باتوجه به این ارتباط شرایط خوبی روحی دارم. این باعث شده تا شرایط سختی که پشت سر گذاشته‌ام را فراموش کنم و آماده برای مسابقات پیش‌رو باشم.

بازیکن تیم ملی تکواندو گفت: حالا اکرم خدابنده با تجربه‌تر از گذشته شده و قدر فرصت‌هایی که در اختیارم است را به خوبی می‌دانم و از همه این فرصت‌ها به خوبی می‌خواهم استفاده می‌کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.