رئیس سازمان امداد و نجات در تشریح آخرین وضعیت امدادرسانی‌ها در سیل اخیر گفت: شهر و روستا و همچنین ۷۴۰۰ نفر مورد امدادرسانی قرار گرفتند و ۱۰۴۶ تن اسکان اضطراری یافتند و ۱۷ تن هم به مناطق امن منتقل شدند.

اسکان اضطراری ۱۰۴۶ در سیل شمال غرب/امداد رسانی به ۷۴۰۰ نفر و ۹۱ شهر و روستا

به گزارش «قدس آنلاین» مرتضی سلیمی با اعلام این خبر افزود: امداد رسانی در شهرهای گرفتار سیل همچنان ادامه دارد تخلیه آب از ۲۸۴ واحد منزل مسکونی صورت گرفته و ٤٤ دستگاه خودرو نیز از مسیر سیلاب رهاسازی شدند.

سلیمی با ابراز تاسف از جان باختن ۴۰ تن در سیل اخیر، گفت: حدود شش تن نیز مفقود هستند که سه تن از آنها مربوط به آذرشهر، دو نفر در عجب شیر و یک نفر نیز در هشترود است.

رییس سازمان امداد و نجات به فعالیت ۱۲۴ تیم عملیاتی شامل ۵۶۰ تن امدادگر و نجاتگر اشاره کرد و درباره توزیع اقلام زیستی میان سیل‌زدگان نیز گفت: ٢١٠ دستگاه چادر، ۱۷۹۰ تخته پتو، ۳۷۰ تخته موکت، ۵۸۵ ست شست‌وشو، ۲۰۰ شعله والور و فانوس، ۱۲هزار و ۵۰۰ قوطی کنسروجات، ۶۹۰۰ قرص نان، ۴۶۰۰ بطری آب معدنی، ۳۱۵ کیلوگرم خرما، ۳۰۴۰ کیلوگرم برنج و ۱۴۰۰ کیلوگرم حبوبات میان سیل‌زدگان توزیع شده است.

سلیمی از وقوع سیل تا ساعت شش صبح امروز، گفت: در این بازه زمانی هشت استان آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، کرمانشاه، قزوین، زنجان، لرستان و مازندران تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی قرار داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.