کرج- نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: بررسی صدق و کذب سخنان و خطوط فکری در قضایای قبلی آسان‌تر بود ولی در شرایط کنونی می‌بینیم که دشمنان نیز، منافقانه دم از ولایت‌مداری می‌زنند و در عین اینکه ادعای انقلابی‌گری و بصیرت دارند، دقیقاً برخلاف نظرات ولی‌فقیه عمل می‌کنند.

بررسی خطوط فکری در انتخابات پیش رو سخت تر از دوره های پیشین است

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در دیدار با جمعی از اعضای کادر و مربی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان البرز، با اشاره به نزدیک شدن زمان انتخابات ریاست جمهوری و تشدید فعالیت‌های انتخاباتی، بیان داشت: بعضی ثبت‌نام‌ها و موضع‌گیری‌ها در انتخابات، نشان‌دهنده‌ فعالیت جریان هایی در پس پرده است که قصد دارند هزینه‌هایی برای نظام و کشور ایجاد کنند.

وی گفت: طبق قاعده، فتنه‌ها همچون امتحاناتی هستند که پس از قبولی در هرکدام، مرحله‌ بالاتری در پیش روی قرار داده می‌شود، لذا آزمون انتخابات ۹۶، در سطح ۸۸ یا ۷۸ نبوده و سخت‌تر است، به‌طوری‌که ممکن است خواص را نیز در بر بگیرد.

آیت‌الله حسینی‌همدانی خاطرنشان کرد: در این فضا مردم و نیروهای انقلابی باید بصیر و هوشیار بوده و حرکت‌ها و موضع‌گیری‌ها را به‌خوبی رصد کنند تا دچار انحراف و خطا نشوند.

وی تصریح کرد: گویندگان و فعالان در عرصه انتخابات، بدون درگیر شدن در فضاسازی‌ها و بدون ذکر نام افراد و گروه‌ها، به بیان ملاک‌ها و شاخصه‌های اصلح در بیان رهبر انقلاب و دیدگاه‌های امام (ره) بپردازند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.