یاسوج- هزار و ۶۰۰ نفر محروم خاص در مناطق کمتر برخوردار کهگیلویه و بویراحمد ازخدمات آستان قدس رضوی برخوردار شدند.

محرومین خاص در کهگیلویه و بویراحمد از خدمات آستان قدس رضوی برخوردار شدند

به گزارش قدس آنلاین، سرپرست دفتر آستان قدس رضوی در استان گفت: با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در راستای محرومیت زدایی،دفاتر آستان قدس رضوی در استانهای کشور تشکیل شده و این دفتر در استان با ۲۰۰ خادمیار رضوی در راستای تحقق این مهم فعالیت می کنند.

ستار هدایتخواه افزود: این دفتر در زمینه های اعزام زائر اولی ها به مشهد مقدس،بخش سلامت،کمک به دانشجویان و دانش آموزان کم بضاعت، اشتغال،ازدواج محرومان،وقف و نذر و اعزام گروه های جهادی و فعالیت های عمرانی فعالیت دارد که تاکنون خدمات خوبی در استان ارائه شده است.

وی به اقدامات صورت گرفته برای محرومیت زدایی در مناطق محروم استان اشاره کرد و ادامه داد: تا کنون هزار و ۶۰۰ نفر محروم خاص در استان شناسایی شده که ۵۰۰ نفر از آنها از خدمات حمایتی این دفتر بهره مند شدند و دیگر افراد نیز از این خدمات برخوردار می شوند.
هدایتخواه جذب ۲۰۰ خادمیار رضوی را از دیگر اقدامات این دفتر برشمرد و افزود: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده برای جذب خادمیاران رضوی در استان محدودیتی وجود ندارد و پس از مراحل اداری کارت شناسایی برای این افراد صادر شده و بنا به درخواست آستان قدس رضوی از این افراد نیز در بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) به عنوان خادم استفاده می شود.
وی از شناسایی سه دهستان با محرومیت های خاص در استان برای ارائه خدمات و رفع محرومیت خبر داد و گفت: قرار است به تمامی مناطق کمتر برخوردار استان خدمت رسانی شود.
هدایتخواه افزود: تاکنون هزار و ۸۰۰ زائر اولی در استان به مشهد مقدس اعزام شدند .
وی گفت: جلسه توجیهی خادمیاران رضوی با هدف آشنایی بیشتر با مناطق محروم و بیان اهداف و راهبردهای این مرکز برگزار شد و شرکت کنندگان آموزشهای لازم در زمینه شناسایی افراد و مناطق کمتربرخوردار و نحوه ی خدمات رسانی به آنها را فرا گرفتند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.