بجنورد- جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف یک فقره زمین‌خواری و تصرف در اراضی ملی به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال در گرمه خبر داد.

زمین‌خواری ۶۰۰ میلیونی در گرمه کشف شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حسین بدری به نقل از پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر گفت: در راستای تعاملات به عمل آمده با نشانگاههای اقتصادی و گزارش رسیده مبنی بر اینکه فردی در گرمه اقدام به تصرف غیرقانونی ۲۴۴ متر مربع از اراضی ملی و ساخت و ساز و نموده، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی به همراه نماینده اداره راه و شهرسازی گرمه به محل اعزام شدند، افزود : بنابر گزارش ماموران متهم اقدام به دیوار کشی دور زمینی که هیچگونه مدرک مالکیتی نداشته و جزء اراضی ملی بود، کرده بود که با دستور قضایی از ادامه کار وی جلوگیری شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی در ادامه با این که ارزش این زمینی ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد؛ متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ بدری انجام گشت زنی مستمر بر اراضی ملی از سوی یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی و برخورد قاطع دستگاه قضایی با متصرفین اراضی ملی، اتخاذ سیاست‌های کیفری مناسب در برخورد با پدیده زمین‌خواری، نظارت و افزایش هزینه جرم در برخورد با زمین خواران را از راهکارهای مهم پیشگیری از سوء استفاده افراد فرصت‌طلب از اراضی ملی دانست.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.