۲۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
کد خبر: 520802

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: هیچکس نمی تواند قهرمانی تیم را برای خودش مصادره کند.

هیچکس حق مصادره قهرمانی پرسپولیس را ندارد

به گزارش قدس آنلاین، کارکنان باشگاه پرسپولیس امروز در هماهنگی با بخش اداری باشگاه تدارک مراسمی را در محل سالن کنفرانس دادند تا پس از یک فصل که با قهرمانی سرخپوشان همراه بود، این موفقیت و البته شصت و یکمین سال تولد علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه را جشن بگیرند.

برای این مراسم کیکی هم با تصویر سرپرست باشگاه پرسپولیس و ۴ نشان پرسپولیس با ستاره طلایی سفارش داده شد که شمعی با عدد ۶ روی آن قرار داشت. در جریان این مراسم برانکو ایوانکوویچ هم به نیابت از تیم و حمیدرضا گرشاسبی نیز حضور پیدا کردند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ابتدای این برنامه با تقدیر و تشکر ویژه از کارکنان باشگاه اظهار داشت: این قهرمانی متعلق به تمام خانواده پرسپولیس است و همه مجموعه در آن سهیم بوده‌اند. هیچکس نمی‌تواند این قهرمانی یا بخشی از آن را صرفا برای خود مصادره کند، چرا که آنچه به دست آمد محصول یک کار گروهی عظیم و همبستگی موجود بین تمام اجزا بود.

وی افزود: هریک از این حلقه‌ها وجود نداشت یا ضعیف کار می‌کرد به این موفقیت نمی‌رسیدیم. مثلا فرض کنیم همه چیز خوب باشد ولی بازیکنی که به بخش مالی مراجعه می‌کند با حال بدی از باشگاه برود، طبیعی است که آن حال را با خود به رختکن می‌برد، یا اینکه در بخش اقتصادی نتوانیم منابع لازم را تامین کنیم یا بخش حقوقی نمی‌توانست در حفظ منافع باشگاه موفق عمل کند و کوچکترین خللی از این جهت می‌توانست زحمات را به باد بدهد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس یادآور شد: بخش اداری هم انسجام را در داخل مجموعه به وجود آورد. ضمن آنکه راه اندازی مجموعه کاظمی را نیز عهده‌دار بودند. تمام بخش‌های دیگر مثل روابط عمومی، روابط بین الملل، امور ورزشی، ذیحسابی ،... و تمام نفراتی که شاید اکنون با ما همکاری نداشته باشند هریک نقش‌های کلیدی داشتند. 

وی تصریح کرد: این واقعا باعث خوشحالی همه ماست که هواداران خوشحال هستند. پرسپولیس متعلق به آنها است و سرمایه و دارایی باشگاه نیز آنها هستند. در واقع این گرفتن جام نیست که باعث شعف ما می‌شود بلکه این احساس خوب ما به خاطر لبخند رضایت و دل شاد هواداران است و بازیگران اصلی این موفقیت بودند.

طاهری در ادامه با نام بردن از تمام بخش‌های تیم‌، باشگاه و مجموعه‌های درفشی فر و کاظمی از آنها تقدیر و تشکر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.