اعضای تیم استقلال برای بازی با تراکتورسازی در تبریز نگرانی هایی دارند.

نگرانی استقلالی ها برای بازی با تراکتورسازی در تبریز

به گزارش قدس آنلاین، بهتاش فریبا مدیر فنی تیم فوتبال استقلال درباره اخرین وضعیت استقلال پیش از دیدار حساس با تراکتورسازی اظهار داشت: شرایط خیلی خوبی داریم. خوشبختانه نه محروم و نه مصدوم داریم. یک مقدار بحث خستگی بچه ها در این روزها مطرح  است و دیدید که در بازی مقابل صبا در دقایقی به همین دلیل افت داشتیم. با این حال برای کسب سه امتیاز به تبریز خواهیم رفت.

وی درباره این موضوع که تراکتورسازی چند مهره خود را در اختیار ندارد بیان داشت: در هر صورت هر تیمی اساس کارش را بر مبنای داشته هایش می گذارد. شاید آنها به دلیل غیبت چند مهره درجه اول خود زهرشان کمی گرفته شده باشد اما فراموش نکنید که جایگزین های خوبی دارند و تراکتورسازی همیشه تراکتورسازی هست و کادر فنی توانمندی هم بالای سر آنها قرار گرفته است.

مدیر فنی تراکتورسازی پیرامون تقابل استقلالی ها با امیر قلعه نویی که حساسیت مسابقه را بیشتر  کرده است خاطرنشان کرد: درست است که ما رقیب هم برای نایب قهرمانی هستیم اما هر دو تیم نه یک بازی بلکه سه بازی دارند. به نظر من این مسابقه نمی تواند به تنهایی تعیین کننده تیم نایب قهرمان باشد.

وی درباره نگرانی استقلالی ها از بابت سکوهای ورزشگاه یادگار امام تصریح  کرد: اگر بگویم نگرانی وجود ندارد دروغ گفتم. هفته گذشته اتفاقات عجیبی در تبریز رخ داد و بی حرمتی هایی صورت گرفت اما اجازه بدهید من به این موضوع ورود نکنم. یعنی دلم نمی خواهد جزییات را بر زبان بیاورم. 

فریبا درباره خواسته باشگاه سپاهان مبنی بر ادامه حضور جپاروف در این تیم گفت: ما درباره این بازیکن هیچ بحثی نداریم . او با ما یک سال و نیمه قرارداد دارد و 6ماه به صورت قرضی راهی سپاهان شده و حالا هم به او احتیاج داریم. 

وی در پایان درباره حرف و حدیث های ناشی از رزرو هتل پارس تبریز از سوی باشگاه استقلال اذعان داشت: ما هر دفعه به تبریز می رویم در آنجا ساکن می شویم. برای بازی با ماشین سازی و  گسترش فولاد هم آنجا بودیم. به نظر من این اتفاق معمولی است و نباید از آن جنجال بسازیم. ضمن آنکه ما نمی دانستیم که آنها هم در این هتل اقامت خواهند داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.