شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که از هیچ تلاشی در راه آزادی اسیران فلسطینی دریغ نخواهیم کرد و مسأله اسرا جزء اولویت های ما است.

برای آزادی اسرای فلسطینی از بند صهیونیست ها شبانه روز کار می کنیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فلسطین الیوم، «سرایا القدس» شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین در روز اسیر فلسطینی بر اولویت دار بودن مسأله اسیران فلسطینی تاکید کرد.

در بیانیه سرایا القدس تاکید شده است: از هیچ تلاشی در راه آزادی اسیران فلسطینی دریغ نخواهیم کرد و مسأله اسرا جزء اولویت های ما است. مجاهدان قهرمان ما با تلاش شبانه روزی و در تمام ساعات، برای آزادی اسیران فلسطینی کار می کنند.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: ما برای تداوم راه جهاد و مقاومت تجدید عهد می کنیم؛ حتی اگر نیاز به جانفشانی باشد. هر هزینه را متحمل می شویم تا سرزمین و انسان هایمان آزاد و خاک فلسطین از لوث اشغالگران پاک شود. همچنین آزادی «لینا الجربونی» را هم تبریک می گوییم.

«لینا الجربونی» قدیمی ترین اسیر زن فلسطینی است که ساکن شهرک عرابه و در سن ۴۸ سالگی قرار دارد. وی که به اتهام وابستگی به جنبش جهاد اسلامی فلسطین و کمک به مبارزان فلسطینی بازداشت شده بود پس از ۱۵ سال اسارت آزاد شده است.

پیشتر «عیسی قراقع» رئیس هیات امور اسرا و آزادگان فلسطینی از اعتصاب غذای ۱۵۰۰ اسیر فلسطینی همزمان با ۱۷ آوریل (۲۸ فروردین) روز همبستگی با اسرا خبر داد.

در همین حال اداره موسوم به اداره زندان های رژیم صهیونیستی از اعمال مجازات ۷۰۰ اسیر فلسطینی که شامگاه یکشنبه اعتصاب غذای نامحدود خود را اعلام کردند خبر داد. بر اساس این گزارش، تمام این زندانیان به زندان نقب منتقل می شوند.

گفتنی است که طبق اعلام سازمان امور اسرا و آزادگان فلسطینی شمار اسیران فلسطینی دربند در زندان های رژیم صهیونیستی به شش هزار و ۵۰۰ تن رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.