ایلام- جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: یکی از خرده فروشان و عامل توزیع مواد مخدر در ایلام دستگیر و سه کیلوگرم انواع مواد مخدر از او کشف شد.

سوداگر مرگ با سه کیلو ماده مخدر در ایلام دستگیر شد

سرهنگ حسن کاظمی عصر روز دوشنبه در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی کامل، موفق شدند یکی از عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر در شهر ایلام را شناسایی و دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه برخورد محاکم قضایی و مجموعه پلیس استان با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت، بسیار تشدید شده است، افزود: متهم که در یکی از محله های شهر ایلام در زمینه فروش مواد مخدر فعالیت داشت، متأسفانه منزل خود را به پاتوق معتادان و اراذل و اوباش و به محلی برای توزیع مواد مخدر، تبدیل کرده بود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام به کشف سه کیلوگرم انواع مواد مخدر و آماده توزیع از منزل این سوداگر مرگ اشاره کرد و بیان داشت: متهم پس از دستگیری و تشکیل پرونده، تحویل محاکم قضایی استان شده است.

سرهنگ حسن کاظمی با بیان اینکه ضروت دارد که همه خانواده ها در زمینه هدایت فرزندان و نظارت بر اعمال و رفتار آنان به خوبی پای کار باشند، یادآور شد: نقش خانواده ها، دستگاه های فرهنگی و رسانه ها در تنویر افکار عمومی و فرهنگ سازی برای قانون مداری و ارتقاء سلامت عمومی جامعه، بر کسی پوشیده نیست و می طلبد که همگان برای ایجاد امنیت و تحقق بیش از پیش احساس امنیت در جامعه، تلاش های خود را مضاعف کنند.

وی با هشدار به اراذل و اوباش، هنجارشکنان، مزاحمین نوامیس مردم، عوامل توزیع مواد مخدر و قانون شکنان؛ تصریح کرد: قوه قضائیه و مجموعه پلیس استان برای برخورد با مخلان نظم و امنیت در جامعه، بسیار مصمم و جدی هستند و در راستای برقراری سلامت اجتماعی جامعه، از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.