۲۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۲
کد خبر: 520938

مشاور عالی سازمان سنجش از انتشار نتایج اولیه آزمون دکتری سال ۹۶ خبر داد و گفت: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته باید از شنبه ۹ اردیبهشت اقدام کنند.

زمان و ضوابط انتخاب رشته آزمون دکتری

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، حسین توکلی با اشاره به اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 96 اظهار کرد: داوطلبان برای مشاهده کارنامه خود باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و با وارد کردن  شماره داوطلبی یا شماره پرونده و مشخصات شناسنامه‌ای به کارنامه نتایج اولیه دسترسی پیدا کنند.

وی افزود: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند باید از شنبه مورخ 9 اردیبهشت 96 تا چهارشنبه 13 اردیبهشت 96 نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی خود (حداکثر 50 کدرشته محل) با توجه به رشته امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، به صورت اینترنتی اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: داوطلبان برای انتخاب رشته ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌های مرتبط با آن اقدام کنند سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته‌محل‌های مربوط به رشته امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه در فرم انتخاب رشته اینترنتی ثبت کنند، دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی عصر چهارشنبه 30 فروردین 96 بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

توکلی ادامه داد: اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم از جمله مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی همراه با برنامه زمانی مراجعه به دانشگاه‌های مجری درهفته اول خرداد 96  از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می‌شود.

وی گفت: داوطلبانی مجاز به انتخاب رشته که علاقمند به انتخاب رشته‌های دانشگاه‌های آزاد اسلامی هستند  باید به سایت دانشگاه آزاد مراجعه کنند و براساس اطلاعیه‌های مربوط اقدام کنند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.