یزد- معاون فرهنگی دادگستری استان یزد گفت: با توجه به هجمه های ضد فرهنگی دشمنان از طریق شبکه های مجازی، قرآن و تمسک به معارف قرانی بهترین راه نجات در راستای تحقق زندگی متعالی است.

قرآن راه نجات انسانها از کج راهه های شبکه های مجازی است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد، محمدرضا عرشیان در جمع کارکنان اداری  قضایی دادگستری با اشاره به کسب بهترین نتیجه تیم شرکت کننده در مسابقات سراسری قران قوه قضاییه از سوی استان یزد، گفت: تدوین برنامه ریزی های جامع، استفاده از اساتید برجسته و مشارکت کارکنان در کلاس های آموزشی و انس با قران، باعث شد تا در مسابقات منطقه ای و سراسری قران، استان یزد با کسب ۸ مقام، بهترین نتیجه را در بین سایر استان ها کسب کند.

وی اظهار داشت: هدف همه ما رسیدن به آرامش و تحقق یک زندگی رو به تعالی و پیشرفت است که با انس و مجالست با قران و مشارکت در سایر برنامه های فرهنگیِ بر گرفته از سبک زندگی اسلامی و دینی محقق خواهد شد.

عرشیان، هجمه های ضد فرهنگی دشمنان را از طُرق مختلف یادآور شد و بیان داشت: امروز اگر با غرق شدن در روزمرگی زندگی مادی از نیاز روحی و روانی کارکنان و خانواده ها غافل شویم، همانا جایگزین های شیطانی مطابق با برنامه های دشمن، نسل و آینده کشور را تحت الشعاع قرار خواهد داد.

وی با بیان حدیث نبوی (هرگاه فتنه ها همچون پاره های ابر بر شما هجوم آورد به قران پناه ببرید)، افزود: بهترین راه نجات از هجمه ها و برون رفت از آسیب های شبکه های مجازی انحرافی، تمسک به قران و آگاهی ازمعارف قرانی است.

معاون فرهنگی دادگستری، استفاده از ایده ها و طرح های خلاقانه و اثر گذار را برای جلب نسل جوان و نوجوان به مشارکت در برنامه های فرهنگی خواستار شد و گفت: مجموعه فرهنگی پذیرای طرح ها، ایده ها و نظرات کارکنان برای ارتقاء سطح کمی و کیفی فعالیت های فرهنگی است و از نظرات و انتقادات همکاران استقبال می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.