اهواز _ معاون فرماندار شادگان گفت: در پنج سال گذشته بیش از ۹۵۰۰ فقره ازدواج در شهرستان  شادگان به ثبت رسیده است.

بیش از ۹۵۰۰ فقره ازدواج در شادگان ثبت شد

  نعمت الله آلبوغبیش معاون فرماندار شادگان در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین  از ثبت ۹۵۳۹ فقره ازدواج طی پنج سال گذشته در شهرستان شادگان خبر داد و گفت: حدود ۵ درصد کل ازدواج های استان خوزستان متعلق به شهرستان شادگان است.
معاون فرماندار شادگان با اشاره به اینکه شهرستان شادگان در سطح استان جزء شهرستان هایی است که کمترین آمار طلاق را دارد، افزود: در طول پنج سال گذشته ۵۰۷ فقره طلاق در این شهرستان به ثبت رسیده است.  
وی یادآور شد علیرغم اینکه سهم شهرستان شادگان از کل طلاقهای ثبت شده در استان کمتر از ۱/۲ درصد است، بر ضرورت تمهیدات لازم جهت پیشگیری و کاهش آمار طلاق که در سطح استان و کشور  بشدت رو به فزونی است تاکید کرد و افزود: آمار طلاق شادگان در سال  ۹۵ نسبت به سال ۹۴ افزایش داشته و باید دستگاههای اجرایی مرتبط در این زمینه اقدامات اساسی بعمل آورند.
آلبوغبیش در ادامه  با اعلام اینکه در مجموع حدود پنج درصد ازدواجهای پنج ساله اخیر شهرستان شادگان به طلاق کشیده شده است، اظهار داشت: این شهرستان از لحاظ آمار ازدواج و طلاق نسبت به استان و کشور در وضعیت بسیار مناسب تری قرار دارد و با توجه به برنامه های در دست اجرا سعی بر این است که این وضعیت  مطلوب تر شود.
معاون فرماندار شادگان خاطر نشان ساخت: در سال ۹۵ تعداد ۱۷۵۳ فقره ازدواج و ۱۱۴ فقره طلاق در شهرستان شادگان به ثبت رسیده و در این سال میزان طلاق در حوزه شهری ۲/۶ برابر حوزه روستایی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.