۲۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸
کد خبر: 521008

سرمربی آرسنال از جنگندگی بازیکنانش در بازی برابر میدلزبورو و کسب سه امتیاز این دیدار ابراز خوشحالی کرد.

واکنش آرسن ونگر به پیروزی در خانه میدلزبورو

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از ساکرنت، آرسنال شب گذشته (دوشنبه) در هفته‌ سی و سوم لیگ برتر انگلیس در خانه میدلزبورو به میدان رفت و موفق شد با نتیجه‌ دو بر یک حریفش را شکست بدهد. دو گل آرسنالی‌ها را در این بازی الکسیس سانچس و مسوت اوزیل به ثمر رساندند.

این پیروزی به چهار شکست پیاپی خارج از خانه آرسنال در لیگ برتر خاتمه داد. آرسن ونگر بعد از پیروزی تیمش گفت‌: از همان ابتدا تمرکز بالا و مسئولیت‌پذیری بازیکنانم را حس کردم. می‌توانستید ببینید اعتماد به نفس زیادی در شروع مسابقه نداشتیم ولی خوشبختانه به آنچه که می‌خواستیم یعنی پیروزی، دست پیدا کردیم. در نیمه دوم توپ‌های پایانی را از دست دادیم و نتوانستیم روی موقعیت‌ها اثرگذار باشیم. حریف تمام تلاشش را برای پیروزی کرد. این یکی از شانس‌های آخر میدلزبرو برای باقی‌ ماندن در لیگ برتر بود. به همین خاطر بازیکنان‌شان تلاش زیادی برای گرفتن امتیاز کردند. بازی برابر این تیم آسان نبود. آنها در اواخر نیمه دوم شروع به ارسال‌ها از جناحین و توپ‌های بلند روی دروازه‌ ما کردند.

سرمربی فرانسوی آرسنال ادامه‌ داد: این نتیجه‌ آزمایش ذهنی بازیکنانم بودم که خوشبختانه سربلند از آن خارج شدند. دیدید که با وجود تمام مشکلات و اعتماد به نفس پایین توانستیم سه امتیاز این مسابقه را کسب کنیم و این ذهنیت قوی بازیکنانم را می‌رساند.

سرمربی توپچی‌های لندن درباره درخشش الکسیس سانچس و احتمال ماندن او در این تیم برای فصل بعد نیز اظهار کرد: از حالا نمی‌توانم چیزی را به طور قطع بگویم. الکسیس بازیکن خوبی است و می‌تواند هر تصمیمی برای فوتبال خود بگیرد. در حال حاضر هم من و هم او به پایان خوب در این فصل فکر می‌کنیم و بعد از آن زمان کافی برای مذاکره و صحبت درباره تمدید قرارداد و یا رفتن به تیم دیگر وجود خواهد داشت.

آرسنال باید هفته‌ دیگر در جام حذفی انگلیس دیدار نیمه نهایی خود را برابر منچسترسیتی برگزار کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.