هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ قبل از دیدار حساس برابر رئال مادرید به ستایش از تیم سابق خود پرداخت و از کار سخت خود و هم تیمی هایش سخن به میان آورد.

ژابی آلونسو: برابر بهترین تیم جهان باید بازی کنیم

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از مارکا، دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ برای دیدار برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده می‌شوند. این دیدار در حالی برگزار می‌شود که رئال  توانست در دیدار رفت با نتیجه‌ دو بر یک به پیروزی برسد.

ژابی آلونسو هافبک که پیشینه بازی کردن در رئال را هم دارد، درباره این دیدار حساس گفت‌: برابر بهترین تیم جهان بازی می‌کنیم  و اگر می‌خواهیم به پیروزی برسیم، باید بیشتر از حد توان تلاش کنیم. این دیدار یک چالش بزرگ برای من به شمار می‌آید. بدون شک بازی سختی خواهد بود اما آماده هستیم و تلاش می‌کنیم بازی را ببریم.

او ادامه‌ داد: از چیزهای زیادی می‌ترسم. رئال بازیکنان بزرگی در اختیار دارد و متوقف کردن آنها آسان نیست. امیدوارم شانس با ما یار باشد و بتوانیم رئال را شکست بدهیم. احساس خاصی دارم. بازی کردن برابر تیم پیشینم آسان نیست. روزهای خوبی را در رئال داشتم. رئال تیم بی‌رحمی است و نمی‌توان  نتیجه‌ بازی را پیش‌بینی کرد. ۹۰ دقیقه دیگر پیش‌رو داریم و باید بجنگیم.

آلونسو درباره غیبت گرت بیل (هافبک رئال مادرید) هم گفت‌: رئال سه گزینه برای جایگزینی بیل دارد. خامس رودریگس، ایسکو و مارکو آسنسیو سه بازیکنی هستند که معلوم نیست کدام یک از آنها در ترکیب اصلی به میدان می‌رود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.