یزد - امام جمعه میبد گفت: دولت و مسئولان باید از طرح های نیمه تمام و صنایعی که دارای مشکل سرمایه در گردش هستند با ارائه تسهیلات مناسب حمایت و پشتیبانی کنند.

دولت از طرح های صنعتی نیمه تمام حمایت جدی داشته باشد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی یزد، حجت الاسلام والمسلمین اعرافی در نشست هم اندیشی مسئولان و صنعتگران شهرستان اظهارداشت: سال ۹۶ سال همدلی بین مدیران و صاحبان صنایع  است و هر قدمی که برای سرمایه گذاری تولید و ایجاد اشتغال و از سوی تولیدکنندگان و سرمایه گذاران برداشته می شود قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر رفع موانع تولید و ایجاد زمینه توسعه و رشد صنعت از سوی مسئولان  استان افزود: دولت و مسئولان  باید از صنایع و طرح های نیمه تمام و صنایعی که دارای مشکل سرمایه در گردش هستند با ارائه تسهیلات مناسب حمایت و پشتیبانی کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور یکی از مشکلات صنایع و واحدهای تولیدی را عدم فضای کافی برای صادرات دانست و تصریح کرد: باید درهمین وضع موجود دروازه های صادرات را با کمک دولت و ارتباطات تجاری به روی محصولات داخلی بازکنیم.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست برتوسعه ورزش کارگری در شهرستان تاکید کرد

دهقانی فیروز آبادی افزود: صنایع و واحدهای تولیدی برای افزایش نشاط و شادابی باید از هزینه های متمرکز برای گسترش ورزش کارگری استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان یزد نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از اقدامات این شرکت در حمایت از صنایع کوچک و متوسط در سال ۹۵ گفت: این شرکت همچون سایر دستگاه های اجرایی استان تمام تلاش و توان خود را برای ارتقاء جایگاه صنعت و ایجاد اشتغال پایدار از طریق ارائه انواع حمایت های سخت افزاری و نرم افزاری از واحدهای صنعتی کوچک و متوسط مستقر در شهرکهای صنعتی طی سال ۹۵ صورت داده است.

سید مسعود عظیمی اظهارداشت: در سال جاری که به فرموده مقام معظم رهبری با شعار "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" نامگذاری شده است این شرکت امادگی لازم را برای حمایت از سرمایه گذاران و علاقمندان به تولید اعلام می دارد.

وی با اشاره به برنامه های این شهرک در سال ۹۶ گفت: در سال جاری نیز همچون سنوات گذشته برنامه ها و اهداف شرکت تنظیم شده و تمامی تلاش پرسنل شرکت و مجموعه مدیریتی شهرکهای صنعتی در سایر شهرستانها بر حمایت و جذب حداکثری سرمایه های بخش خصوصی به منظور ایجاد واحدهای صنعتی برنامه ریزی شده است.

عظیمی تصریح کرد: یکی از برنامه های این شرکت طی سال جاری ایجاد کارگروه استانی به منظور ساماندهی خدماتی رفاهی و اجتماعی برای کارگران شاغل در صنایع مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی می باشد که اولین جلسه این کارگروه با حضور مدیران دستگاههای مرتبط برگزار شده است و امیدواریم نتایج قابل لمسی را برای قشر کارگری در زمینه های بهداشتی، رفاهی، ورزشی، اموزشی و سایر خدمات مورد نیاز در بر داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.