ایلام- جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: با بیان اینکه برگزاری اردوهای جهادی از راه های تحقق اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال است، گفت: بایستی در کنار تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب، آموزش های مهارتی نیز داده شود تا بتوانند در عرصه های مختلف کشور موفق باشند.

 برگزاری اردوهای جهادی از راه های تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ عبدالصاحب طهماسبی سه شنبه در همایش سالانه اعضاء کمیته های اجرایی بسیج دانش آموزی استان ایلام که در محل هتل زاگرس ایلام برگزار شد، اظهار داشت: بایستی با برگزاری اردوهای جهادی، دانش آموزان را تربیت اسلامی کنیم تا با انگیزه، راه ۳۶ هزار شهید دانش آموز را ادامه دهند تا برای به دست گرفتن سکان مملکت اسلامی آمادگی کامل داشته باشند.

وی به سختی برگزاری راهیان نور دانش آموزی اشاره کرد و افزود: هدایت، نظارت، کنترل و آموزش حدود نه هزار و ۲۰۰ دانش آموز و آشنا کردن آن ها با سیره شهداء و معنویت افزایی دانش آموزان کاری دشوار است که قطعاً بدون هماهنگی، تعامل و برگزاری جلسات متعدد امکانپذیر نبود.

جانشین سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه برگزاری اردوهای جهادی و ایجاد حلقه صالحین از راه های تحقق اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال است، بیان داشت: بایستی در کنار تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب، آموزش های مهارتی نیز داده شود تا بتوانند در عرصه های مختلف کشور موفق باشند.

عبدالصاحب طهماسبی به مرمت و بازسازی حدود ۱۲۹ مدرسه در سطح استان اشاره کرد و یادآور شد: حاصل اقدامات انجام گرفته در بسیج دانش اموزی، تشکیل ۹۵۷ حلقه صالحین و برگزاری دو هزار و ۴۳۰ اردوی جهادی یک روزه در استان است.

وی خاطرنشان ساخت: دشمن پس از جنگ تحمیلی به بحث جنگ نرم روی آورده که به تعبیر رهبر معظم انقلاب این کار دشمن، شبیخون فرهنگی است.

جانشین سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه موفقیت و مقابله با جنگ نرم با الگو قرار دادن فرموده های مقام معظم رهبری امکانپذیر است، تصریح کرد: تحصیل، تهذیب و ورزش از تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده که در صورت عمل به آن ها می توان در مقابل جنگ نرم ایستادگی کرد.

عبدالصاحب طهماسبی به تلاش دشمن با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا برای انحراف جوانان کشور اشاره و تأکید کرد: باید با سوق دادن جوانان به سوی اردوهای راهیان نور و جهادی باعث هوشیاری آن ها شویم.

وی با بیان اینکه در دهه پیشرفت و عدالت قرار داریم، گفت، با آموزش های صحیح و با استفاده از زیر ساخت های لازم در کشور و با توجه به پیشرفت هایی که در زمینه هسته ای و کنولوژی و نظامی در کشور صورت گرفته، می توانیم در راستای پیشرفت ایران اسلامی حرکت کنیم و در مقابل تهدیدهای دشمنان قاطعانه ایستادگی کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.