بجنورد- جانشین قرارگاه منطقه ای شمال شرق کشور نیروی زمینی ارتش گفت: همدلی و هماهنگی بین مردم و مسئولان در مبارزه با جنگ نرم و جریانات نفوذ بویژه جریانان های فرهنگی و اقتصادی دشمنان را مایوس می کند.

همدلی بین مردم و مسئولان در مبارزه با جنگ نرم دشمنان را مایوس می کند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرتیپ دوم مجید زارع صبح سه شنبه در رژه نیروهای مسلح خراسان شمالی در بجنورد اظهارداشت: امروز نیروهای مسلح با تمام توان و اقتدار در هوا، زمین و دریا از مرزهای کشورمان پاسداری می کنند.

وی افزود: در حال حاضرنیروهای مسلح با چشمانی باز و با توانمندی کامل و گام های استوار در آمادگی کامل به سر می برند و اجازه نخواهند داد بدخواهان نظام گوشه چشمی به این سرزمین داشته باشند.

وی افزود:ولایت مداری و ولایت پذیری نیروهای مسلح نظام را در مقابل تهدیدات دشمنان خارجی و عناصر ضد نظام داخلی بیمه کرده است.

سرتیپ دوم زارع ضمن گرامی داشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی گفت:۲۹ فروردین روزی است که ارتش تا مرز از هم گسیختن پیش رفت اما امام خمینی (ره) حیاتی دوباره به آن بخشید و ارتش نیز سعی کرد پاسخگوی اعتماد امام و ملت باشد و تاکنون در تمامی عرصه ها نقش آفرینی کرده است.

زارع خاطرنشان کرد: در اوایل انقلاب ارتش دو کار بسیار مهم در دستور کار خود قرار داد که یکی کمک به تشکیل نهادهای انقلابی از جمله سپاه بود و کار مهم دیگر آن مقابله با ضد انقلاب بود.

جانشین قرار گاه منطقه ای شمال شرق کشور نیروی زمینی ارتش در بخش دیگری از سخنانش به نقش آفرینی ارتش جمهوری اسلامی بخصوص نیروی زمینی در هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: ارتش به همراه مردم و سایر نیروها در زمین، هوا و دریا جلوی دشمن را سد کرد، دشمنی که در آن زمان آرزوی براندازی حکومت نوپای نظام اسلامی را داشت.

وی ادامه داد: نیروهای زمینی قهرمان در حقیقت نوک پیکان ناجوانمردانه دشمن در تمامی عملیات ها بودند و به حق چهره استوار خود را در دفاع از مرزهای گسترده کشور نشان دادند و به گفته کارشناسان و تحلیل گران نظامی هیچ عملیاتی چه گسترده و چه محدود نبوده است که نیروی زمینی در آن نقش آفرینی نکرده باشد.

جانشین قرار گاه منطقه ای شمال شرق کشور در ادامه بر حضور پر رنگ در انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: همدلی، وحدت و مشارکت در تمامی عرصه ها امید دشمنان را به ناامیدی تبدیل می کند.

سرتیپ دوم زارع همچنین بر توجه و عملیاتی شدن اقتصاد مقاوومتی، تولید و اشتغال نیز تاکید کرد و افزود: در این راستا همه آحاد مردم باید تلاش کنند تا این فرمایش رهبری عملیاتی شود.

استاندار خراسان شمالی نیز گفت: ارتش با حضور خود در زمان پیروزی انقلاب اسلامی سبب تسریع استقرار نظام جمهوری اسلامی شد و پیش از پیروزی انقلاب رژیم طاغوت تلاش‌های بسیاری برای نابودی اسلام و ارتش می‌کرد اما ارتش در این شرایط حساس با پیوستن به مردم استقرار نظام اسلامی را تسریع بخشید.

محمد رضا صالحی افزود: پس از انقلاب اگر در هر نقطه‌ای از کشور گروهی برای نظام درگیری و مشکلی به وجود می‌آورد ارتش با حضور نیروهای توانمند خود از اجرای نقشه‌های آنان جلوگیری می‌کرد.

وی تصریح کرد: ۲۹ فروردین‌ماه به نام روز ارتش جمهوری اسلامی از دستورات امام خمینی (ره) بود که از سال ۵۷ تاکنون هرساله با حضور نیروهای ارتش در خیابان‌ها شاهد اقتدار، قدرت و پیشرفت نیروهای مسلح کشور در عرصه‌های مختلف هستیم.

وی بیان کرد: نیروهای مسلح کشور ما با بالا بردن قدرت دفاعی خود برای حفظ نظام، عزت، شرف و اقتدار کشور همیشه در تلاش هستند و همین امر سبب شده از دشمن هراسی نداشته باشیم.

صالحی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح کشور همیشه نشان داده‌اند که برای حفظ امنیت و دفاع از مردم، گام‌های بزرگی برداشته‌اند و شهدای زیادی در این راه تقدیم کرده‌ایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.