مشهد- رئیس هیئت کشتی آستان قدس رضوی، گفت: موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی برگزار کننده یکی از برترین دوره‌های آموزش کشتی در استان خراسان رضوی است.

برترین دوره‌های آموزش کشتی در مجموعه تربیت بدنی آستان قدس برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، رضا احدیان با بیان اینکه کلاس‌های کشتی تربیت بدنی آستان قدس رضوی زیر نظر اساتید و قهرمانان مطرح کشور و جهان در دو سبک فرنگی و آزاد برگزار می‌شود، ‌ تصریح کرد: باشگاه کشتی این موسسه جزو باشگاه‌های نمونه استانی محسوب می‌شود که در زمینه آموزش کشتی به نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان فعالیت می‌کند.

وی افزود: باشگاه کشتی آستان قدس رضوی تشکیل شده از ۷ کلاس کشتی با دو سبک فرنگی و آزاد که برای سنین مختلف همچون نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان تعیین شده است، که همه روزه در مجموعه موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

این پیشکسوت کشتی کشورمان تصریح کرد: زمان شروع کلاس‌های آموزشی کشتی فرنگی برای هنرجویان مبتدی از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه الی ۱۷ بعدازظهر برای نوجوانان ۱۷ الی ۱۸ و ۳۰ دقیقه و پس از آن کلاس نوجوانان پیشرفته ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه تا ۲۰ و در نهایت کلاس جوانان و بزرگسالان از ساعت ۲۰ تا ۲۱ ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود، ضمنا روزهای فرد از ساعت ۱۷ الی ۱۸ و ۳۰ دقیقه کلاس آموزش کشتی آزاد تدریس می‌شود.

احدیان با اشاره به آخرین قهرمانی‌های تیم کشتی تربیت بدنی آستان قدس رضوی، بیان کرد: رقابت‌های لیگ کشتی مشهد به میزبانی پالایشگاه شهید هاشمی نژاد در بهمن ماه ۱۳۹۵ برگزار و پس از آن رقابت‌های چند جانبه استانی، که در آن تیم‌های منتخب کشتی چند استان با یک دیگر به رقابت پرداختند در شهرستان تربت حیدریه انجام شد، که خوشبختانه در هر دو این مسابقات تیم کشتی موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی مقام قهرمانی را کسب کرد.

رئیس هیئت کشتی آستان قدس رضوی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام در کلاس‌های کشتی به موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی واقع در بلوار فردوسی مشهد، تقاطع خیام مراجعه کنند تا بر اساس سن و مهارت، توسط مربیان ارزیابی شده و در مقاطع مختلف از آنان ثبت نام به عمل آید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.