قزوین - آیت‌الله عبدالکریم عابدینی صبح سه‌شنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح در قزوین اظهار کرد: از نگاه دینی و اسلامی نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران یک نیروی کشورگشا نیست، بلکه تأمین کننده امنیت و مقابله کننده با متجاوزان به حقوق ملت‌هاست.

 ارتش ما موجب دلگرمی و امید مردم مستضعف و ستم‌دیده است

به گزارش قدس آنلاین، نماینده ولی فقیه در قزوین گفت : ارتش به طور عام و نیروی زمینی به طور خاص در دوران انقلاب اسلامی با سربلندی امتحان داد و با افتخار بیرون آمد و در حالی که عوامل شاه دستور می‌دادند در مقابل مردم باستند و تیراندازی کنند اما ارتش خود را از مردم می‌دانست و از میان مردم برخاسته بود و با آن‌ها همراهی کرد تا انقلاب به پیروزی رسید و ارتش آزمون خود را به خوبی پس داد.

 امام جمعه قزوین تصریح کرد: دوران دفاع مقدس، ارتش تعهد و اقتدار خود را نشان داد و در جبهه‌های جنگ حضور فعال و ایثارگرانه و شجاعانه‌ای از خود نشان داد و تقدیم ۴۸ هزار شهید سند افتخار ارتش است.

 وی بیان کرد: این تجربه آماده شدن برای رسالت‌های بزرگ‌تر است و ارتش این دوران را به خوبی پشت سر گذاشت و مرحله جدید ماموریت این نیرو حضور در حمایت از نیروهای مسلح مقاومت اسلامی و مستضعفان در جای جای جهان است.

 آیت‌الله عابدینی یادآورشد: حضور نیروهای مسلح ما در عراق و سوریه و موصل و در برابر اشرار آمریکایی، اسرائیلی، انگلیسی موجب امیدواری سایر ملل مظلوم جهان شده تا با امید به مقاومت خود ادامه دهند.

 وی اظهارداشت: ارتش ما خود را مخاطب کلام خدا می‌داند و از مظلومان دفاع می‌کند و موجب دلگرمی و امید مردم مستضعف و ستم‌دیده است.

 نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: نیروهای مسلح ما باید هرگونه سلاحی را برای این‌که دشمن را سرجایش بنشاند فراهم کند و با اتحاد نیروهای مسلح و میان مردم باید به رسالت خود عمل کند.

 آیت‌الله عابدینی گفت: ارتش جمهوری اسلامی خود را مهیا کرده تا زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت باشد تا جهان پر از عدل و داد شود و مستضعفان به قدرت برسند.

 وی با اشاره به جنایات اخیر داعش در به خاک و خون کشیدن کودکان و زنان در سوریه اظهار داشت: جنایت استکبار و داعش که در یک حرکت غیر انسانی که کودکان و بی گناهان را به خون کشید نشان می‌دهد باید به کمک ملل مظلوم جهان شتافت و امروز ملل ستم‌دیده تنها امیدی که در عالم دارند به ایران اسلامی و نیروهای مسلح است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.