۲۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
کد خبر: 521119

بازی حساس هفته بیست و هشتم لیگ برتر بین استقلال و تراکتورسازی در حالی برگزار خواهد شد که علیرضا فغانی داور سرشناس ایرانی مسابقه ای کم اهمیت تر را قضاوت می کند.

چرا فغانی داور بازی استقلال - تراکتورسازی نشد؟

به گزارش قدس آنلاین، حسن کامرانی فر رئیس دپارتمان داوری در رابطه با اینکه گفته می شود قرار است به علیرضا فغانی و داورانی که کاندیدای شورای شهر شدند، قضاوت بازی های پخش زنده داده نشود، به کاپ گفت: اولویت ما برای حضور داوران خوب و قضاوت آنها در بازی های هفته پایانی است. قصد داریم از بهترین داوران در هفته های آخر استفاده کنیم؛ به ویژه در بازی هایی که برای سقوط نکردن تیم های برگزار می شود، حساسیت بیشتری داریم. به مسائل دیگری توجه نمی کنیم. 

وی درباره انتخاب خورشیدی برای دیدار تراکتورسازی و استقلال عنوان کرد: ما در تبریز نمی توانستیم از فغانی استفاده کنیم. خورشیدی از بهترین داوران ما و جزو ۳ نفر برتر فعلی است. 

رئیس دپارتمان داوری درباره برگزاری کلاس برای ناظران داوری تصریح کرد: قوانین تغییر کرده و تمام مدرسان در این کلاس شرکت می کنند. این کلاس برای تعیین سطح است و فقط کسانی در این کلاس نیستند که در سطح ای اف سی و فیفا کار می کنند. 

کامرانی فر در خصوص اینکه با اصفهانیان ارتباطی دارد یا خیر، گفت: ما با هم هماهنگ هستیم و مشکلی نیست. وظیفه کمیته داوران سیاست گذاری کلان است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.