اصفهان- ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: با تاکیدات فرمانده کل قوا، ارتش ایران در برابر هرگونه تهدید در مرزها و فرا مرزها آماده دفاع است.

ارتش ایران در برابر هرگونه تهدید در مرزها و فرا مرزها آماده دفاع است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، امیر سرتیپ دوم محسن آذرافروز روز سه شنبه در مراسم روز ارتش که با حضور استاندار، فرماندهان نیروهای مسلح در استان و مردم برگزار شد، اظهارکرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران بعد از افتخارآفرینی در جنگ تحمیلی، در زمینه‌های مختلف از جمله فناوری‌های نوین نظامی موفق بوده است.

وی برخورداری از فضایل اخلاقی و معنوی را وجه تمایز ارتش جمهوری اسلامی ایران با سایر ارتش های جهان دانست و تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با اتکا به نیروهای خود و باورهای دینی در زمینه ساخت تجهیزات نظامی به خودکفایی رسیده است.
ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امروزه ارتش در اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و در خودکفایی در کالاها رشد بسیار مناسبی داشته و با تقویت باورهای دینی به رشد خود ادامه داده است.

وی خاطرنشان کرد: با تاکیدات فرمانده کل قوا، ارتش ایران در برابر هرگونه تهدید در مرزها و فرا مرزها آماده دفاع است.

امیر آذرافروز گفت: امروز رزمندگان ارتش دوشادوش سایر نیروهای مسلح کشور برای سربلندی نظام جمهوری اسلامی تلاش می کنند و آماده دفاع از نظام و کشور هستند.

به گزارش قدس آنلاین، در این مراسم یگان های ارتش به همراه یگان های سایر نیروهای نظامی مستقر در اصفهان بخشی از قدرت دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.